jack11728 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hey! vet ikke om dette var det riktige kategori å poste men, her er min pc spec. Når jeg ikke recorder så har jeg 93 FPS men når jeg recorder så reducer FPS'en ned til 20-ish og det lagger no sinnsykt! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Grunnen er enkel med at pc-en din tar skjermbilde og lagre dem på hardisken. Dette stjele ekstremt mye minne og kjøre hardiskene ganske hardt. Det er veldig urealistik at fps ikkje skal gå ned i det heile. Eineste anbefalingen er og slå av program som kjøre eller ta ned grafikk settings i spelet. Vist det er mulig og recorde (ingame) så spele av replay før du bruke fraps ville hjulpet mye. Det finnest andre program som kan vere kjøre bedre en fraps men stort sett vill fps gå ned kraftig når du recorder. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hmm, jeg har litt dårligere pc enn deg på alt. Bortsett fra at jeg har flere HDD. Jeg lagrer fraps til en hdd som ikke brukes til noe annet. Og jeg klarer 60fps på fraps i MW2. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilken fps er det du grabber i? http://www.fraps.com/images/movies.gif Hvis den står på 20 fps er det ikke så rart. Du kan også prøve Half-size i stedet for Full-size. Selv om fraps bruker en codec som er optimalisert for speed og genererer relativt store filer, så vil også denne ha sine begrensninger. Grunnen er enkel med at pc-en din tar skjermbilde og lagre dem på hardisken. Dette stjele ekstremt mye minne og kjøre hardiskene ganske hardt. Det er veldig urealistik at fps ikkje skal gå ned i det heile. Dette stemmer ikke. Fraps krever bare 256 MB minne. Det er plenty med minne på den maskinen. Dataraten avhenger av oppløsning og frames/sec. Fraps genererer typisk 5-10 MB/s. Dagens harddisker klarer typisk 50 MB/s skriv. Og selv på full diskaktivitet, stjeler dette kun 1 % av CPUen nå om dagen. Det var ikke som i gamle dager med PIO-mode og 20-50 % CPU-load ved diskaktivitet. Her er det er CPUen som avgjør om det hakker eller ikke, ikke RAM eller harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå