Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kontakt over internett

Gjest Guest_smiley_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_smiley_*

Hei.

For og fatte meg i korthet så er det en jente jeg liker og har truffet et par ganger før. Blir ikke så ofte siden det er en 40 min fra hverandre. Men vi har en veldig god tone :) Men det er det at siden i ikke treffes så ofte enda så har jeg msn til denne jenta og vi snakker en del der.

Men det er det at jeg liker henne veldig veldig godt. Jeg føler at når jeg ser henne på msn så MÅ jeg bare prate med henne, men er litt redd for at jeg skal virke litt desperat eller masete. Hun tar kontakt hun også men ikke så ofte som meg. På en måte føler jeg det sånn at hun leker litt sånn -ikke interessert- for hun er veldig rask å svare når jeg først sier noe, nesten som om hun sitter og venter på at jeg skal si noe.

Er litt redd for at om jeg ikke skriver til hun ofte så mister vi lett kontakt, for jeg er interessert og vil utrykke det når jeg har sjansen. Men er også redd for at om jeg virker masete så blir hun litt lei meg :(

Blir ikke noe konkret spørsmål her men vært fint om dere kan mene litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du har noe å si, så vil du ikke virke masete. Det er heldigvis ingen regel på hvem som skal starte en samtale, selv om mange tror det. Det er heller en regel på hvordan samtalen arter seg.

Blir det samme gamle "skjer'a?" uten noe mer konstruktivt og spennende enn hva som går på TV den dagen, så kan det fort bli kjedelig og virke som masete. Men så lenge samtalen går flytende, og ikke tørker ut så er det ikke det at du er den som tar kontakten først noe å være redd for.

Er det en god samtale der, så har du ikke noe å frykte. :)

Lenke til kommentar

Du merker fort om hun er uinteressert, for da vil hun gi deg korte svar og ikke ta noe initiativ til å si ting selv. 40 minutter er ikke så langt, selv med buss :)

Med mindre du kaster deg over henne hver eneste gang hun logger på så syns jeg ikke du skal føle deg masete. Men hold kanskje bittelitt igjen du også, sånn at det ikke blir en vane for henne at hver gang hun kommer på msn, så er det garantert at du snakker til henne.

Lenke til kommentar

igår traff jeg ei jeg ble kjent med for endel år siden og jeg har aldri slitt så my emed å holde liv i en samtale som jeg hadde de timene vi brukte sammen.

hvis du merker at samtalen begynner å dø ut så ta opp en av interessene hennes. folk elsker å snakke om seg selv og interessene sine..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_smiley_*

Sliter også veldig å holde en samtale gående når jeg snakker med jenter. Men som du sier så er nok det nok noe jeg skal begynne å gjøre, snakke om hennes interesser. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...