Gå til innhold

Hvordan installere et spill 'korrekt' når jeg har mistet 1 av CD-ene?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har begynt å få sansen for Call of Duty 1 igjen, men jeg sliter med at serverne er stappfulle av cheaters. Jeg prøvde dermed å patche spillet (tror jeg spiller uten patch fordi jeg ikke ser noe snakk om Punkbuster noe sted) slik at jeg kunne få installert Punkbuster. Jeg har CD2, men ikke CD1 og lurte på om det var mulig å laste det ned fra noen offisielle nettsteder eller slikt. Eller om noen som har CD1 kunne lagd en ISO-fil og sendt den til meg? Får ikke patchet når spillet ikke er installert korrekt.

 

Har du ikke noe annet å foreslå enn noe som er lovlig ser jeg helt at du ikke poster slik at posten ikke blir slettet. Hvis moderatorene fortsatt føler seg usikre på at jeg har kjøpt spillet lovlig kan dere sende meg en PM, så skal jeg bevise det ved hjelp av min vidunderlige scanner. :)

 

Takk <3

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off topic men.

 

Har hendt jeg har snakket om å laste ned image av forskjellig her, når folk har lovlig lisenskey.

 

Men så fort en begynner å snakke om det her så blir en sensurert av en eller annen moderator som ikke ser forskjell på piratkopiering og det å faktisk ha en lovlig nøkkel til programvaren.

Endret av arjato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Det er da vitterlig ikke ulovlig og laste ned et image av et spill.

 

Dette er faktisk ikke helt riktig, det er verken lov å laste ned eller opp piratvare, selv om man har en lovlig kjøpt kopi fra før av. Det er lov å lage sine sikkerhetskopier, men å bruke piratvarer fra nettet som egne "sikkerhetskopier" er trolig å trekke det for langt. Av den grunn er dette noe vi reagerer mot.

 

Vil man diskutere det juridiske rundt dette ytterligere, er juss-forumet det egnede stedet.

 

I og med trådstarter har løst problemet sitt (på ulovlig vis virker det som), har tråden uansett utspilt sin rolle og stenges.

 

Reaksjoner taes som alltid via PM.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...