djanrune Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Heisann! beklager om jeg feilposter nå, men lurer på om det er forhandlere som kjøper brukte mopeder? Eller selger dem bare brukte mopeder får kunder? Får jeg har en scooter jeg er ganske sugen på og bli kvitt. Endret 2. februar 2010 av djanrune Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Legg den ut på finn eller autodb? Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Legg den ut på finn eller autodb? Den har lugget der en stund nå uten noe særli respons :/ har også satt ned prisen betraktelig, men uten hell Lenke til kommentar
circa Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vent til det er konfirmasjonstid! Da får du nok solgt den, vel hvis du kan vente så lenge da : p Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Vent til det er konfirmasjonstid! Da får du nok solgt den, vel hvis du kan vente så lenge da : p Hehe har tenkt tanken Solgte gamle scooteren min i fjor 2 dager etter det hadde vert konfirmasjon her i bygda og var mangen slike desperate nykomfirmerte folk som var interiserte da får og si det slik :!: Men skulle hatt den bort ganske fort men vist det ikke lar seg gjøre da får jeg bare vente til folk er ferdigkonfirmerte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå