Gå til innhold

PL: 7.2.10 v Chelsea, Stamford Bridge

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor dårlig er Vermalen a? Han har jo faen å følge Drogba der.

Ufyselige Terry og Chelsea fortjener ikke å lede 2-0 utifra spill og sjanser men når Arsenal er så utrolig naive defensivt er det kanskje like greit.

Walcott er så dårlig at jeg blir kvalm. Inn med Bendtner så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Er jo ikkje vits å spele kampar når mostandarden scorar på alle sjansane.

Ja, klart, å sette sjanser er tross alt en ganske uviktig del av å være et godt fotballag. :roll:

Kva snakkar du om? Les setninga igjen.

Skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke er vits i å spille kamper når motstanderen scorer på alle sjansene sine, rett og slett.

For øvrig, når Arsenal rævpules i vår 16-meter, og Drogba rævpuler arsenalforsvaret når han får ballen, så vil jeg påstå at det ike akkurat er snakk om at dere spiller vanvittig mye bedre. Dere vinner midtbanekrigen, men det faktisk ikkea lt.

Lenke til kommentar

Savner tiden da Arsenal var den største konkurrenten. Da var det ihvertfall en fair fight mellom to klubber som selv måtte betale for spillerne de kjøpte. Chelsea er et pengedopa taperlag. Dessverre vinner de denne kampen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Ja, klart, å sette sjanser er tross alt en ganske uviktig del av å være et godt fotballag. :roll:

Skjønner ikke helt hva du mener med at det ikke er vits i å spille kamper når motstanderen scorer på alle sjansene sine, rett og slett.

Då meinar eg at sjansen for å vinne fotballkampar er forsvinnande liten når mostandarden scorar kvar gong dei kjem i nærleiken av målet ditt. Og viss du ikkje har sjans til å vinne fotballkampar kan du like gjerne bli heime.

Lenke til kommentar

Då meinar eg at sjansen for å vinne fotballkampar er forsvinnande liten når mostandarden scorar kvar gong dei kjem i nærleiken av målet ditt. Og viss du ikkje har sjans til å vinne fotballkampar kan du like gjerne bli heime.

Okei. Litt rar innstilling. Skal bunnlagene bare la være å møte opp på bortekamper, siden de ikke har sjans å vinne?

Lenke til kommentar

De kommer bare til å fortsette å score de gangene de får sjanser hvis Arsenal-forsvaret ikke våkner opp. Går ikke ann å sove i timen når Drogba er i form.

Lenke til kommentar

Lol, jeg ler nesten av laget.... Vi spiller ut Chelsea, men hva faen er poenget med å spille drittpossesion fotball når det overhode ikke er effektivt?!?!?!?!?

Faen så sur jeg er nå.. Drogba er det bare å ta av seg hatten for. Han demonstrerer det arsenalspillerne ikke kan - nemlig skyte.

Ja, takk til kynisk og effektiv fotball. Begynner å bli drittlei denne misslykka barca-inspirerte possesionfotballen.

EDIT: Men jeg er fornøyd med innsatsen til gutta idag. Ikke noe å si på det. Chelsea er rett og slett overlegne oss. Leit å se hvor lett det er å ta knekken på Arsenal.

Endret av JesharushanN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...