wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sitter oppe og gleder meg til kamp, er jo ingenting å gjøre. Sove er vertfall utelukket, så lenge. London-oppgjør for faen, på tide gutta yter litt i duellene også. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er det meg, eller ser Mikel ut som om han alltid er rett før han skal begynne å grine? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 COME ON ARSEEEEEEEEENAL! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Her har det vært livat registrer jeg... Fabianski Sagna - Gallas - Vermalen - Clichy Mozart - Fabregas - Diaby - Nasri Bendtner - Arshavin Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir jo 4-3-3 uansett. Og Diaby er vel doubtful? Og Wenger liker Almunia for mye, dessverre... Og hvordan kan du ikke ha Song med? Han var bare sliten mot oss etter ACN, ellers er han syk og har hatt en crazy sesong Game. Almunia Sagna - Gallas - Vermalaen - Clichy Fabregas - Song - Diaby/Denilson (...hope not) Rosicky - Bendtner - Arshavin (Nasri har ikke vært god når han har spilt mot de bedre lagene i år, og har defensivt vært veldig svak også.) Get in Gunners! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Wenger sier at Bendtner "is still not fit enough to start". Går ut ifra at det betyr at han ihvertfall er på benken? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 da blir det vel samme lag som mot manu da med arshavin som midtspiss... anyways, gleder meg til kampen nå Skal se den på lærret og prosjektor, blir konge! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gaah, tiden går så utrolig sent akkurat nå! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) WTF, hvor er innlegget mitt? Kan huske at jeg har skrev et innlegg her i natt, men innlegget er visstnok borte? Er keen å lese hva jeg har skrevet. Endret 7. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Goddamnit, hvor er lagoppstillinga? Sitter og oppdaterer BBC og .com som gal nå, selv om jeg tviler på at det blir store overraskelser i laget. Er mer spent på Chelsea sitt lag egentlig. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Stikker nå Lykke til FOR FAEN GUTTA Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Goddamnit, hvor er lagoppstillinga? Sitter og oppdaterer BBC og .com som gal nå, selv om jeg tviler på at det blir store overraskelser i laget. Er mer spent på Chelsea sitt lag egentlig. Startoppstillinger: Petr Cech Branislav Ivanovic - John Terry - Ricardo Carvalho - Ashley Cole Michael Ballack - Frank Lampard - John Obi Mikel - Florent Malouda Didier Drogba - Nicolas Anelka Samir Nasri - Andrey Arshavin - Theo Walcott Abou Diaby - Alex Song - Cesc Fabregas Gäel Clichy - Thomas Vermaelen - William Gallas - Bacary Sagna Manuel Almunia Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor har du den fra? Finner den ingen steder (har sjekka Sky, BBC og .com). Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Shava som midtspiss? Haha, great. Nytter lite med Diaby nå. Uansett, Chelsea skal få bank så det holder nå! Fabregas kommer til å gi Mikel mareritt i 10 år framover! COME ON YOU GUNNERS! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lykke til Arsenal ... "i hope you BATTER 'em" Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor har du den fra? Finner den ingen steder (har sjekka Sky, BBC og .com). http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...st&p=188104 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lykke til guttær. Måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kom igjen nå gutta! På tide å vise at vi har det som skal til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå