Gå til innhold

PL: 7.2.10 v Chelsea, Stamford Bridge

fox

Anbefalte innlegg

Blir gåtur i parken for Arsenal dette. old vs young, ingen sjel vs sjel, ingen historie vs historie. Her har jeg til og med presentert Chelsea som hjemmelag. Liten og stygg stadion vs ny og stor stadion, så har vi med det også.

Alt ligger mao til rette for en borteseier. Spørsmålet er vel med nøyaktig hvor mye Arsenal vinner. 0-2 er realistisk, så jeg går for det. 0-2 eller 1-3.

Edit: Glemte å legge ved bilde av siste spiller Chelsea fikk frem fra sitt akademi.

ugly_old_man.jpg

Begynner å bli en stund siden...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg sånn til i morgen :D

tror arsenal enten kommer til å bli overkjørt sånn som mot manu, eller så klarer de å reise seg etter tapet forrige helg og kjempe seg inn til poeng i morgen.

Uansett håper jeg på en spennende kamp der arsenal trekker det lengste strået :D

Håper alt terry bråket ødelegger for chelsea og moralen i laget.

Lenke til kommentar
Visst Arshavin ikke likte seg mot Evans og Brown, så blir det nok ikke så gøy mot Terry og co heller :p Tror det blir målrik kamp i morgen, håper på et uavgjort resultat.

Men har Arshavin dagen, så kan han score fra de utroligste vinkler og posisjoner. Han hadde ikke dagen mot Man U, men det kan snu fort. Klart Chelsea forsvaret er dønn stabilt, men et Arsenalangrep i form er kanskje det verste i PL.

Lenke til kommentar

Ah, har vært utrolig nervøs og nedfor i hele dag. Har en viktig prøve i neste uke jeg hadde bestemt meg for å begynne å lese på i dag, men det er nytteløst. Stiller vi med laget Fox har satt opp i førstepost, tror jeg vi har en god sjanse, men jeg frykter at vi nok en gang starter med Denilson på midtbanen og tre vinger på topp. Og jeg skjelver bare jeg tenker på hvordan stopperne våre skal klare å stoppe Drogba. Gaah, får sikkert ikke sove i natt...

Lenke til kommentar

Jeg pleier normalt sett å trippe dagene før en kamp, uansett mot hvem.

Men denne uken har stort sett vært rolig, og jeg gleder meg faktisk sinnsykt til å se kamp imorgen. Kansje fordi ingen forventer at vi vinner?

Uansett, imorgen skal det slåss om 3 poeng. Så bring it Chelsea, vi har mer sølvtøy å slå med, aldri glem det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...