Old Game Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Blir gåtur i parken for Arsenal dette. old vs young, ingen sjel vs sjel, ingen historie vs historie. Her har jeg til og med presentert Chelsea som hjemmelag. Liten og stygg stadion vs ny og stor stadion, så har vi med det også. Alt ligger mao til rette for en borteseier. Spørsmålet er vel med nøyaktig hvor mye Arsenal vinner. 0-2 er realistisk, så jeg går for det. 0-2 eller 1-3. Edit: Glemte å legge ved bilde av siste spiller Chelsea fikk frem fra sitt akademi. Begynner å bli en stund siden... Endret 4. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha, nydelig. Vinner vi ikke nå... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nevermind, lar oss ha det gøy her i tråden Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har satt penger på 1-2, gjorde det samme ifjor på tilsvarende oppgjør Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Rvp var offside på første målet, heldiggris! By miiiiiiiles og! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vet, men hadde regnet med det Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Rvp var offside på første målet, heldiggris! By miiiiiiiles og! Karma Van Persie har blitt feilaktig avblåst mot Chelsea to ganger når han har scoret, såvidt jeg husker helt nøyaktig da Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Derfor skal vi få et gratis mål til Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Huff http://www.dagbladet.no/2010/02/05/sport/f...javin/10261145/ Noen i laget har ikke troen, ikke bra. Vi taper -.- Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Arshavin motjonixer mine ord bare, no worries. Super PL helg, here we come Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 gleder meg sånn til i morgen tror arsenal enten kommer til å bli overkjørt sånn som mot manu, eller så klarer de å reise seg etter tapet forrige helg og kjempe seg inn til poeng i morgen. Uansett håper jeg på en spennende kamp der arsenal trekker det lengste strået Håper alt terry bråket ødelegger for chelsea og moralen i laget. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Håper på at Drogba ikke har dagen og at Terry-oppstyret har satt sine spor i CFC-hodene. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Blir helsvart i morra om Arsenal går på en skikkelig smell igjen. Da blir det er grå start på en ny uke..Nei, i morra satser vi på at vi er tilbake på topp. Som Canal + reporteren sa idag: "Arsenal i toppform er en av de beste lagene i verden" Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Visst Arshavin ikke likte seg mot Evans og Brown, så blir det nok ikke så gøy mot Terry og co heller Tror det blir målrik kamp i morgen, håper på et uavgjort resultat. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Visst Arshavin ikke likte seg mot Evans og Brown, så blir det nok ikke så gøy mot Terry og co heller Tror det blir målrik kamp i morgen, håper på et uavgjort resultat. Men har Arshavin dagen, så kan han score fra de utroligste vinkler og posisjoner. Han hadde ikke dagen mot Man U, men det kan snu fort. Klart Chelsea forsvaret er dønn stabilt, men et Arsenalangrep i form er kanskje det verste i PL. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, det har du helt rett i, målet han lagte på Old Traford utav ingenting, og 4 mål i pool kampen, men han har vel ikke hatt stor formen i det siste? Men, alt skjer jo når det by-derby. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Med Bendtner på topp har arsenal ivertfall et hode å sikte på med innleggene.. På emirates ble jo angriperne til arsenal eid i luftrommet pga høyden.. Håper diaby er frisk nok til å spille så vi slipper denilson..Men det skjer vel ikke... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ah, har vært utrolig nervøs og nedfor i hele dag. Har en viktig prøve i neste uke jeg hadde bestemt meg for å begynne å lese på i dag, men det er nytteløst. Stiller vi med laget Fox har satt opp i førstepost, tror jeg vi har en god sjanse, men jeg frykter at vi nok en gang starter med Denilson på midtbanen og tre vinger på topp. Og jeg skjelver bare jeg tenker på hvordan stopperne våre skal klare å stoppe Drogba. Gaah, får sikkert ikke sove i natt... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg pleier normalt sett å trippe dagene før en kamp, uansett mot hvem. Men denne uken har stort sett vært rolig, og jeg gleder meg faktisk sinnsykt til å se kamp imorgen. Kansje fordi ingen forventer at vi vinner? Uansett, imorgen skal det slåss om 3 poeng. Så bring it Chelsea, vi har mer sølvtøy å slå med, aldri glem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå