tc47 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 For en eller annen grunn så var jo Herr Brun (mest aktiv Chelsea-supporteren her) veldig stygg her i tråden i går så jeg, lite klasse der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skikkelig stygg? Hva behager? Jeg kom med to gledesutbrudd, ett ved hvert mål. Ellers så sa jeg i mot en del teite utsagn, og kom med min mening om spillet. Kan ikke se hva som var så voldsomt stygt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bortsett fra egne fans er det vel stort sett ingen som liker Chelsea. Null klasse. Chelsea-supporterne på dette forumet er vel gjerne de som utviser mest klasse. Kan ha noe med alder å gjøre. For mitt vedkommende snakker vi mental alder isåfall, ettersom du meg bekjent er den eneste som er eldre enn meg. Sikkert en skremmende tanke... Må være trist å bruke det årlige innlegget du skriver i fotballkategorien på svada etter kamp og det havnet i Arsenal tråden attpåtil. Sees neste Februar, ha et godt år da! Herr Brun: Neida, du har ikke vært så fæl. Lurer på hvordan enkelte i United campen hadde takla meg jeg, dersom man regner Brun's innlegg som "sikkelig stygge." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det jeg også tenkte på. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vise ord fra Wenger: "I believe you have to accept that we lost the games with defensive mistakes, not because of our predictability," said the manager. "Could they predict at the start of the game that the volley of Arshavin would hit the foot of Cech, that Nasri would make a bad control of the long ball when he was clean through, that Bendtner would be brought down? Could they predict all that? We had plenty of chances in the game. "When you try to have a positive philosophy, if you don't win you are more criticised than a team who refuses to play. It is like that. Barcelona are praised when they win and if they don't win they are more criticised than any other team. "What is predictable is that we try to pass the ball. Now if somebody can prove to me that the purpose in football is not to try to pass the ball, then OK I will believe it. I don't. It is down to me to make the difference between where we lost the games and where we didn't lose the games. "I know as well that it's down to me to live with the criticism of people. But the same people who said that we will not be in the top ten now slaughter us because we are in the top three." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og hvem var det som påsto at Arsenal ikke kom til å være i topp ti? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Regner med at det var satt på spissen. Men mange mente at Arsenal "endelig" var på vei ut av topp 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå