Gå til innhold

PL: 7.2.10 v Chelsea, Stamford Bridge

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var den til meg eller Brun? :dontgetit:

Ot: Dere spilte best i dag, og fortjente i det minste uavgjort. Chelsea var også heldige, men Cech var også ekstremt god i dag, og Chelsea har han å takke for de 3 poengene sine. Kampen var så som så å se på, men Arsenal var ikke solide bakover, og det straffer seg veldig. Det er kanskje noe i "men vs boys", men det var tydelig at Arsenal klarte å hamle opp med Chelsea på midtbanen.

Her er jo problemet. De hamlet opp med Chelsea på midtbanen, men bare der.

Ja jøss, der hadde Almunia full kontroll. Tror hele stadion så det frisparket i mål. Og kommentatorene, og alle spillerne unntatt Almunia som bare står der. Dumb-struck, som det heter.

Er du immun mot ironi?

Nei, men det er så morsomt å overse det, for folk blir så sinte.

Lenke til kommentar

Det var jo en "lol"-smiley på slutten av min post, så du kan jo tenke hvordan det var ment. Almunia hadde nok ikke kontroll på den, men denne kampen var strengt tatt bedre enn mot United, iaf fra Almunias perspektiv. Han kastet jo ikke ballen i beina på motsatenderen idag :)

edit:leif

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Clichy spilte som en dritt, Walcott var elendig, Nasri og Arshavin som eneste angrepsvåpen der oppe er det motsatte av giftig. Sjansen til Arshavin burde vært mål, er ikke snakk om bra redning, bare RÆV avslutning. Bendtner skapte liv og røre tvert han entrer banen- blir deilig emd han tilbake som midtspiss slik at det faktisk er mulig å vinne luftdueller

Ellers, menn mot barn, ingen tvil. Dette posession-drittet som tidligere er tatt opp er jeg så jævlig lei av, det suger kuk, ingen plan når vi er kommet såpass høyt i banen.

Og for guds skyld, skaff en ny keeper...lei av å se den rotkuken baki der

Drittkamp.

Lenke til kommentar
Så du Jason Bourne på tribunen da?

Matt Damon ja. Må være noe slektskap mellom han og Ballack. Bruker at han er Arsenal supporter for å dekke sitt brorskap til Ballack. Something like that.

Uansett guttar, stay positive. Kan forsatt klare dette! Vi er vandt med motgang, og en ekte gooner vil aldri slutte å tro!

Lenke til kommentar
Clichy spilte som en dritt, Walcott var elendig, Nasri og Arshavin som eneste angrepsvåpen der oppe er det motsatte av giftig. Sjansen til Arshavin burde vært mål, er ikke snakk om bra redning, bare RÆV avslutning. Bendtner skapte liv og røre tvert han entrer banen- blir deilig emd han tilbake som midtspiss slik at det faktisk er mulig å vinne luftdueller

Ellers, menn mot barn, ingen tvil. Dette posession-drittet som tidligere er tatt opp er jeg så jævlig lei av, det suger kuk, ingen plan når vi er kommet såpass høyt i banen.

Og for guds skyld, skaff en ny keeper...lei av å se den rotkuken baki der

Drittkamp.

Har gjerne lyst å høre din versjon om hvordan vi skal spille fotball med det laget vi har i dag. Har du en god løsning kan du prøve å sende det til Wenger og se hva han sier. Possesion fotball virker.

Lenke til kommentar

Arshavin sin avslutning var meget god. Å kontrollere sånn ball på direkten er VELDIG vanskelig, og at den i det hele tatt var på mål var imponerende. Nok engang, altfor mye syting her. Clichy spilte virkelig ikke så dårlig. Særlig i 2.omgang var han god, både offensivt og defensivt. Arsenal var det beste laget, bortsett fra helt bakerst, og helt forerst. Ja du kan si det er der målene slippes inn, og det er der målene ikke scores, men i det lange løp funker Arsenal sin spillestil. Det er ikke bare snakk om et fotball-lag, det er snakk om et bidrag til fotball-debatten, fysikk vs teknikk, lag vs enkeltspillere, penger vs talentspeiding. Jeg så kampen idag og var stolt av å være Arsenal-fan, selv om det ble tap. Hvis dere er ute etter kjappe løsninger som å hente inn dyre spillere kan dere egentlig bare begynne å heie på Chelsea. Ja, de har noe arbeid å gjøre, men ikke mist troen på mannskapet! Jeg tror de har det som skal til.

Lenke til kommentar
Nei, det virker ikke, vi er ikke Barca.

Men så møter dere femti ganger så gode lag på ukentlig basis også. Et lag bestående av 11 bestemorer hadde lekt i LPD.

Håper dere slår Liverpool i midtuka, noe dere har alle forutsetninger for å klare.

Dere har historie, klubbfølelse og er en genuint stor klubb på bakgrunn av egen kompetanse. Arsenal som klubb kan være stolte av seg selv og om jeg hadde vært Arsenal supporter hadde jeg lagt meg med hode hevet på puten. Hater Gunners ettersom jeg United supporter til blods, men i likhet med Liverpool (æsj) er dere en klubb man må respektere for tidligere prestasjoner og storhetstider.

Chelsea? (...) Parantes. 13 ligatrofeer vs 3, hvorav to er kjøpt å betalt. Jeg regner ett.

Lenke til kommentar
Få ut Nasri. Ubrukeleg mot ManUtd, ubrukeleg i dag.

Enig, fy faen så dårlig Nasri har blitt. Vet ikke hva det er med han, men han vet hvordan å frustrere ihvertfall. Rosicky burde startet og var positiv etter han kom inn på også. Ellers synes jeg ikke Clichy var så dårlig som mange skal ha det til, var rett og slett kollektivt svakt av forsvaret til Arsenal.

HAHAHAHAHHAHA

Herregud så flatterende 2-0 er. Arsenal snytt for straffe, for øvrig.

Sums it up.

Lenke til kommentar
Hvorfor tok han ikke ut Nasri?

Tror Naseri er litt som Denilson for Wenger. Han elsker de bare for mye. Men i dag måtte han rett og slett ta Denilson ut pga Utd kampen.

Og ja, Almunia er på lik linje som Roy Carroll, seriøst. Hvis ikke verre, egentlig..

Chelsea er rett og slett i egen klasse! Arsenal har ingen ting å gjøre blant de største gutta.

Kanskje en egen klasse, men fy faen å kjett det må være å følge med på de.. Er jo som å se på Norge 2 da...(Bortsett fra at de er evig mye bedre en Norge..)

Haha ja, kjedeligste jeg har sett av et topplag mot et annet topplag, og det inkluderer Liverpool i år...

Lenke til kommentar

Er ikke så nedbrutt nå som sist helg, da jeg idag var forberedt på at det ville bli tøft. Vi har dessverre noen absolutte stinkere i førsteellveren som stinker noe så jævlig. Theo Walcott, våkn opp for helvete. Clichy, skjerpings neste kamp ellers vil jeg ha han solgt. Ja, jeg sa det. Når hadde han sist en god kamp for oss? Almunia gidder jeg ikke nevne engang. Nasri er jeg utrolig skuffet over. Han kom med lovord om den nye Zidane men han har i bunn og grunn ikke gjort en drit for oss.

Jeg godtar tredjeplassen for i år. Husk hvilken situasjon vi var i ifjor på denne tida. Jeg kan godta denne sesongen som den siste innkjøringssesongen. En periode vi har klart godt, alt tatt i betraktning. Vi ble heller ikke overkjørt på noe vis idag. Det er ingen grunn til å grave seg ned, selv om jeg kjenner spyrefleksen i halsen av å se Cashley og Drogba feire.

Lenke til kommentar
Nei, det virker ikke, vi er ikke Barca.

Ser desverre ingen annen taktikk som ville funket bedre med det laget vi har for tiden. Kansje jeg er trangsynt, men gjør faktisk ikke det.

Problemet med en sånn formasjon i PL er at forsvarene er _MYE_ sterkere enn i LPD, men vi har jo hatt gode kamper mot lag som er veldig sterke i forsvar og. Synd det alltid er sånne svake ledd som skal ødelegge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...