Gå til innhold

PL: 7.2.10 v Chelsea, Stamford Bridge

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke anklage Chelsea for å spille spesielt attraktiv fotball nei, men det har de aldri gjort i pressede kamper. Knokler og blod (gjerne motstanderens) anført av Carvalho og John Don Terry Juan er det som gjelder.

Og en god porsjon rubels i lomma på dommeren etter kampen.

Lenke til kommentar
og femmer til Bendtner?!? Han løftet laget! Som vår eneste spiss i laget.

Joda, men han var ikke på hugget i dag (ikke overraskende, var jo ute såpass lenge). Han åpnet friskt, men begynte å slurve mer og mer, litt som en storvokst Walcott. Jeg føler at han prøver for mye på ting han ikke er i stand til å utføre. Er ingen vits med å leke bråkjekk i en slik kamp.

Almunia var helt grei i dag. Ingen av målene var hans feil, og det eneste latterlige jeg kan huske er det frisparket. Men nå som vi er så godt som ute av gulljakten syns jeg Wenger bør la Fabianski få slippe til. Nå har vi ikke så mange storkamper igjen, så illusjonen av at Almunia er mer rutinert er ikke så nødvendig lenger.

Lenke til kommentar
Og en god porsjon rubels i lomma på dommeren etter kampen.

Det der er bare usaklig.

Forventer du saklige innlegg rett etter en slik kamp? Ikke alle som har et så "distansert" forhold til følelsesregisteret utad som deg, no offence.

Vi er mange som hater Chelsea. Hater Arsenal også, men den klubben kan jeg i det minste respektere.

Føler med dere gutta. Kjipt at min mot-jinx ikke funker slik vi hadde håpet på.

Lenke til kommentar

Du må gjerne hate klubben så mye som du bare vil, men å begynne å snakke om korrupsjon er bare teit. Alle påstander om drittfotball og kjøpelag og null ditt og null datt og sånn er bare søte og morsomme. Å snakke om at Roman har bestukket dommerne er bare patetisk.

Men for all del.

Lenke til kommentar
Du må gjerne hate klubben så mye som du bare vil, men å begynne å snakke om korrupsjon er bare teit. Alle påstander om drittfotball og kjøpelag og null ditt og null datt og sånn er bare søte og morsomme. Å snakke om at Roman har bestukket dommerne er bare patetisk.

Men for all del.

Et spørsmål: Hvorfor ta alt så forbanna seriøst?

Lenke til kommentar

Skuffende med ett mål på tre kamper. Nå må gutta begynne å score mål igjen snart.

Enig i at Almunia ikke kunne gjort spesielt mye bedre idag, er ingen vits å gi han en 2'er. Ganske grei kamp fra hans side, er vel heller forsvaret som burde skjerpet seg idag.

Lenke til kommentar
Skuffende med ett mål på tre kamper. Nå må gutta begynne å score mål igjen snart.

Enig i at Almunia ikke kunne gjort spesielt mye bedre idag, er ingen vits å gi han en 2'er. Ganske grei kamp fra hans side, er vel heller forsvaret som burde skjerpet seg idag.

Synes hvordan han reagerte på frisparket til Drogba var et godt bilde på Almunia, i grunn.

Lenke til kommentar

Tviler på at vedkommende som liret av seg kommentaren skrev den fordi han oppriktig tror Chelsea bestikker dommeren. Det var nok mer et sleivspark mot pengedopinga og uryddighetene i CFC troppen. Mange usympatiske dyr og det faktumet at Chelsea har kjøpt seg til toppen på bekostning av bl.a Arsenal må svi... Selv du skjønner vel det?

Bortsett fra egne fans er det vel stort sett ingen som liker Chelsea. Null klasse.

Lenke til kommentar

Synes hvordan han reagerte på frisparket til Drogba var et godt bilde på Almunia, i grunn.

Det var jo et bra frispark fra Drogba. Den gikk jo ikke inn, så Almunia hadde sikkert kontroll :!:

Lenke til kommentar

Var den til meg eller Brun? :dontgetit:

Ot: Dere spilte best i dag, og fortjente i det minste uavgjort. Chelsea var også heldige, men Cech var også ekstremt god i dag, og Chelsea har han å takke for de 3 poengene sine. Kampen var så som så å se på, men Arsenal var ikke solide bakover, og det straffer seg veldig. Det er kanskje noe i "men vs boys", men det var tydelig at Arsenal klarte å hamle opp med Chelsea på midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...