Jotun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Drogba scorer.... Vel, man kommer ikke nærmere hvertfall! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nei. Men herregud Almunia suger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fy faen for et frispark... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Song får snart sitt andre gule, veldig likt situasjonen som nettopp var, ifølge VG. 92 Gult kort Arsenal: Song. Forårsaker frispark i farlig posisjon. Drogba-hold. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lol, Almunia. Tragisk komisk..Var ikke helt ute i hjørnet engang... Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Synes vi spiller bra til tider, får opp et lite trykk muligens bare fordi chelski ligger bakpå. Menne det er bare disse marginene som overhode ikke stemmer idag heller. oog Almunia sucks:/ Endret 7. februar 2010 av Anthila Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Song får snart sitt andre gule, veldig likt situasjonen som nettopp var, ifølge VG.92 Gult kort Arsenal: Song. Forårsaker frispark i farlig posisjon. Drogba-hold. Nostradamus jobber som kjent i VG. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er latterlig at vi ikke har scoret. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er latterlig at vi ikke har scoret. Og at Chelsea samtidig har to. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 14 vs 11. Standard på Brua det. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Allikevel lukter jeg 3-3 her.. Kall meg gal, men det er den følelsen jeg har. Jeg erklærer herved meg selv for å være gal. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Chelsea er rett og slett i egen klasse! Arsenal har ingen ting å gjøre blant de største gutta. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Helt latterlig at du sier noe sånt NÅ! Etter kampen mot Utd forrige uke, ja. Chelsea på Emirates, ja. Men ikveld, ikke faen. Chelsea har vært et tomannslag idag, og utrolig heldige som ikke slapp inn. Cech som MoM for meg, helt klart. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Chelsea er rett og slett i egen klasse! Arsenal har ingen ting å gjøre blant de største gutta. Kanskje en egen klasse, men fy faen å kjett det må være å følge med på de.. Er jo som å se på Norge 2 da...(Bortsett fra at de er evig mye bedre en Norge..) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Udyret seirer nok en gang ja. Chelsea er definitivt i sin egen klasse, nærmere sagt kynisk drittlag-klassen. Nå var vi utrolig inkompetente i forsvar ved to anledninger, men ellers kjørte vi kampen hele veien. Utrolig bittert at vi ikke scoret. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Chelsea er rett og slett i egen klasse! Arsenal har ingen ting å gjøre blant de største gutta. Possession Chelsea 44% Arsenal 56% Attempts on target Chelsea3 Arsenal 6 Attempts off target Chelsea 6 Arsenal 8 Corners Chelsea 4 Arsenal 8 Ja, nei, Chelsea var verkeleg i ei eiga klasse i dag. Endret 7. februar 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er helt utrolig at vi ikke greier å få med 1 poeng hjem, noe som jeg faktisk synes hadde vært fortjent. Selv om gutta spilte bra, så er alltid et tap tungt. Får lyst til å legge meg ned for å dø. Det er jo kaldt nok ute Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er to store grunner til at vi tapte i dag: 1. Chelsea har en spiss i verdensklasse, vi har en ving som spiss. 2. Chelsea har en keeper i verdensklasse, vår keeper er så dårlig at jeg ikke har ord for det. Midtbanekrigen vant vi, men det er dessverre ikke nok. Wenger MÅ innse at Almunia ikke er god nok nå. Manuel Almunia: 2 Bacary Sagna: 5 William Gallas: 6 Thomas Vermaelen: 7 Gaël Clichy: 4 Cesc Fàbregas: 7 Alex Song: 7 Abou Diaby: 7 Theo Walcott: 3 Andrei Arshavin: 6 Samir Nasri: 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Dette er forskjellen på menn og barn. Arsenal kreerer masse småspill, finesser og sjanser men er for "små" i siste delen av spillet. Chelsea spiller ikke godt, men har "kontroll" og scorer på sjansene sine. Men fyttigrisen så kjipe Chelsea er. Alle mann i egen 16m siden 1-0 målet. Drittfotball. Endret 7. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå