invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Egentlig veldig ukarakteristisk at Nasri ikke avslutta der, vanligvis pleier han å skyte på slike sjanser. Men nå kommer endelig Bendtner inn. COME ON ARSENAL!!! Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Arsenal taper fordi di alltid skal spille seg helt inn til 2meter før avslutningen kommer. Det nytter ikke å tre inn stikkpassninger gjennom forsvaret til Chelsea. Det nytter, men ikke på måten Arsenal gjør det nå. Dårlig forsvarsspill er uansett den største synderen for Arsenals del. Ser ut som at den kan begynne å nærme seg noe nå. Men dårlige innlegg blir straffet mot forsvaret til Chelsea, sånn er det bare. Allikevel lukter jeg 3-3 her.. Kall meg gal, men det er den følelsen jeg har. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Okei, hvor er logikken? Skyte fra 13 meter - nei Skyte fra 20 meter på skrått hold - ja Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nasri med et godt eksempel. Hvorfor ta en finte til å miste ballen, i stedet for å avslutte på mål? Greit at Arsenal har veldig fint spill når de får det til, men det nytter jo ikke å kun se 1m fremfor seg. Enig. Arsenal spiller en type fotball de ikke har ressurser til. Okei, hvor er logikken? Skyte fra 13 meter - nei Skyte fra 20 meter på skrått hold - ja Arsenal i ett nøtteskall. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 NICKY YOU DANISH BEAST YOU. Skaper liv med en gang. Dette her er så jævlig frustrerende, helveteeeeeeeee! Og, believe this, snytt for straffe? Fy faen for en drittkamp. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bendtner Skulle vært straffe Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 HAHAHAHAHHAHA Herregud så flatterende 2-0 er. Arsenal snytt for straffe, for øvrig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At Arsenal ikke har fått mål er omtrent like uflaks som mot Aston Villa for noen uker tilbake. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Straffe? Ja. Typisk at Cech, som egentlig har vært balle hele sesongen plutselig blir en fantastisk keeper. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Tvilsom straffe, klarer ikke å bestemme me om det var. Det er en billig straffe, men fremdeles straffe synes jeg da. Endret 7. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 "That was like a scene from the World Wrestling Federation!" Lattis. Nærme en sjanse der, men pasningene sitter fortsatt ikke som de skal. Åh, nesten på frisparket der! Dere har hatt en del gode sjanser ihvertfall. Får håpe for deres del at dette IKKE er en av de dagene hvor "den bare ikke vil gå inn". Tror det løsner snart. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tvilsom straffe, klarer ikke å bestemme me om det var. Det er en billig straffe, men fremdeles straffe synes jeg da. Gutten har blitt objektiv!! Dette må feires ;-) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Forstår ikkje bytta til Wenger no. Diaby og Sagna ut? Pøh. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvorfor tok han ikke ut Nasri? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Forstår ikkje bytta til Wenger no. Diaby og Sagna ut? Pøh. Helt enig, skjønner ikkeno jeg nå..Er andre som skulle vært ute før det.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Forstår ikkje bytta til Wenger no. Diaby og Sagna ut? Pøh. Diaby ut fordi han nettopp kom tilbake fra skade, Sagna ut fordi Eboue er mer offensiv. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Trur han satte innpå Eboue i håp om ei billeg straffe eg. : ))))))))))))) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Drogba scorer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå