Kungen7 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hei Lurte på hvordan jeg kan få koblet til flere skjermer til pcn når jeg ikke har flere ledige porter til skjermkortet. Må jeg kjøpe enda et skjermkort? Må det, i så fall, være hvertfal like bra som det som står der (se under) for at det ikke skal ha en negativ innvirkning på kvaliteten? Eller finnes det noen form for tillegs utstyr som gjør at jeg kan koble til flere skjermer? Skjermkort: Asus GeForce 8600GT 512MB GDDR3 Silent http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33782...led#ProductTabs Takk på forhånd! Kungen Endret 2. februar 2010 av Kungen7 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal du ha samme bilde på skjermene eller utvidet skrivebord? Isåfall må du ha flere utganger eller flere kort. Har ikke flere ledige porter betyr? At du allerede har flere skjermer? Lenke til kommentar
Kungen7 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Sorry, ble kanskje litt uklart ja. Det jeg mener er at jeg bruker begge inngangene i skjermkortet, men ønsker én til. Så spørsmålet er vel hvordan jeg kan få flere innganger Jeg vil utvide skrivebordet. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sett i ett kort til, om du har plass på hovedkortet. Skal du ikke kjøre SLI behøver du ikke samme familie. Kjøper du noe du kan sette i SLI får du jo litt bedre ytelse i utvalgte applikasjoner. Lenke til kommentar
Kungen7 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ok, da skal jeg se litt på det. Tusen takk for godt svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Evnt kjøpe skjerm som kobles til med USB. Samsung 22" LCD Syncmaster 2243QW Lenke til kommentar
Kungen7 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ikke dumt! Hvordan vil bilde kvalititen være i forhold til en DVI kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå