MBarne Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjelder en MB W201 190E 2,0 87modell. Må låse opp alle dørene for hånd da sentrallåsen ikke funker. Både førerdør og passasjerdør må låses opp med nøkkel. Funker ikke å låse opp med håndtak inne i bilen på passasjerside foran slik som det skal. Noen som kanskje har hatt samme problem og vet eller tror hva det kan være? Uten at det koster flesk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skjekk sikringen til sentralåsen. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 vacuumstyringa kansje Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det sitter en vakuumpumpe under baksetet, om den ikke går så er kan det hende pumpen er gåen, evt. så har jeg vært borte i at kontaktene på boksen har irret pga vannlekkasje. edit : Ang. passasjerdøra, får du åpnet denne på vanlig måte når den er ulåst? Det kan være lekkasje i et element når jeg tenker meg om. Om du har en sånn http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-v...seluftingssett/ Kan du teste hvert enkelt element for lekkasje. Endret 3. februar 2010 av Hachon Lenke til kommentar
Rick Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 vakumslangen på førerdøra har en stygg tendens til å ryke på gamle MB Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ang. passasjerdøra, får du åpnet denne på vanlig måte når den er ulåst?Det kan være lekkasje i et element når jeg tenker meg om. Får åpnet denne på vanlig måte når den er ulåst ja. Kan låse opp begge bakdørene ved å bruke dørhåntaket inne i bilen, det samme gjelder førerdøra, men passasjerdøra foran kan kun låses opp med nøkkel ute. Har i grunnen ikke peiling på akkurat dette, og tror ikke jeg gidder å begynne å feilsøke når det er -14 ute. Er dette noe dem lett kunne funnet ut av og fikset for en billig penge på ett bilelektrisk verksted eller noe? Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå