raider000 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg har lagt inn en wmv-video på en nettside. Men den spiller seg av automatisk på siden. Hvordan får jeg dette av. Har søkt litt på nettet, og finner noe som autostart="false", men det går ikke. Legger med koden for videoen. <object type="video/x-ms-wmv" width="320" height="240"> <param name="filename" value ="file:///d:/Mine Dokumenter (anni1)/My Web Sites/Operativsystem/Videos/prosjektvisning.wmv" /> </object> Kan man evt. legge inn et javascript? Endret 2. februar 2010 av raider000 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 La meg bare påpeke at den der ikke vil fungere for andre enn deg, men det vet du sikkert allerede og det der var bare et eksempel (?) Når det er sagt, har du prøvd med <param name="autostart" value="false" /> ? -C- Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) La meg bare påpeke at den der ikke vil fungere for andre enn deg, men det vet du sikkert allerede og det der var bare et eksempel (?) Når det er sagt, har du prøvd med <param name="autostart" value="false" /> ? -C- Ja, jeg vet den kun vil funke for meg, kun et eksempel jeg la inn i full fart. Denne vil funke for andre!? <object id="media2" height="480" type="video/x-ms-wmv" width="640"> <param name="filename" value="../Videos/prosjekt%203.2.wmv" /> </object> Hvor skal jeg legge inn det du nevnte? Endret 3. februar 2010 av raider000 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sammen med den andre <param> taggen. Slik at du totalt da har to <param> tags... -C- Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 <object id="media2" height="480" type="video/x-ms-wmv" width="640"> <param name="autostart" value="false" /> <param name="filename" value="../Videos/prosjekt%203.2.wmv" /> </object> Dette funker ikke.. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Kan noen hjelpe meg med hvordan man skal skrive det inn!? takk Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 JFGI... http://www.mediacollege.com/video/format/w...ming/embed.html -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå