oslogutt87 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Skal ha en mp3 spiller som koster max 1200. Noen som kan anbefale en til den prisen? Endret 2. februar 2010 av oslogutt87 Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 iPod? iPod Nano koster 1250,- kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fysisk umulig å anbefale noe som helst hvis du 8ikke har noen kriterier. Mine egne preferanser betyr ikke en dritt når det er du som skal kjøpe spiller, så naturligvis vil den spilleren som passer deg best være avhengig av hvordan du skal bruke spilleren og hva du trenger av spesifikasjoner, ikke en generell prisantydning. Da får du en hel haug med tullinger som anbefaler det de har selv, fordi de valgte den spilleren av en grunn og kan ikke fatte at noen annen spilelr kan passe bedre. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da får du en hel haug med tullinger som anbefaler det de har selv, fordi de valgte den spilleren av en grunn og kan ikke fatte at noen annen spilelr kan passe bedre. Der har du meg Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spesifiserer du noen egenskaper og slik kan folk komme med noen tips basert på dem.... Personlig kjøpte jeg meg en Creative Zen X-Fi2 av den enkle grunnen at jeg ville ha en enkel brukervenlig og forbrukervennlig mp3 spiller i motsettning til apple sine brukervenlige forbrukerfiendtlige mp3spillere.... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kan jo også ta den jeg nettopp har kjøpt som eksempel, først kan jeg jo liste opp mine kriterier: * Jeg skulle ha minst 8GB lagring. * Jeg skulle ha standardiserte porter og software (usbMicro/mini, drag-n-drop i utforsker etc.) * Liten av størrelse * Den skulle ha fysiske knapper slik at jeg kan trykke på den i lomma. Jeg endte opp med å kjøpe SanDisk Sansa Clip+, da fikk jeg de egenskapene jeg listet opp, pluss noen andre: * Den støtter SDHC minnekort som gir meg opptil 40gb lagringsplass med ekstra minnekort. * Den støtter sortering og navigering ut fra biblioteket/id3-tager etc. dette også på kryss av intern lagring og minnekort. * Den var grisebillig, 600kr! * Den er så liten som praktisk mulig hvis man fortsatt skal ha skjerm. Har den noen ulemper?: * Skjermen kan være litt liten (3 (4 med statuslinje) linjer OLED). Hvor mye dette hjelper deg er som sagt tidligere avhengig av hva du ønsker deg fra en MP3spiller... /Espen Lenke til kommentar
javas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) iPod?iPod Nano koster 1250,- kr Og Koss headset. Daaah. Nei, skal du ha en god mp3 spiller, må du definere hva som er god, slik som det ble sagt her. Derssuten er det lurt å lese rules og sticky tråden før du poster, ellers blir du fort angripet av haier her på forumet. Endret 6. februar 2010 av javas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå