discostu Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har i det siste begynt å få random disconnects, spesielt når jeg spiller spill eller streamer ting over trådløst (til ps3 feks så det måtte jeg kutte ut). Løsningen er at jeg kobler fra det trådløse nettet og kobler til igjen. Det rare er at den står som tilkoblet, bare alt av internett forsvinner. Har prøvd restart av router, avinstallert drivere til nettverkskort og reinnstall. Tror ikke det er routeren da fruen i huset ikke har noen slike problemer på sin maskin. Noen tips? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har akkurat samme problemet. Fryktelig irriterende. For noen dager siden funket det helt fint. Random Disconnects og til tider fryyyyyyktelig tregt =/ Edit: Var på naboens internett.. Endret 2. februar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ingen forslag? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hadde liknendes problem med en Speedtouch sak fra Nextgentel. Løsningen var veldig enkel, kjøpte en skikkelig router (Linksys), aldri hatt problemer siden det Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Hadde liknendes problem med en Speedtouch sak fra Nextgentel. Løsningen var veldig enkel, kjøpte en skikkelig router (Linksys), aldri hatt problemer siden det Er faktisk opp til vurdering. De routerne som følger med altibox (med nettklient) er en vits. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er litt merkverdig at en router til 3-400 kr kan være så utrolig mye bedre enn det søppelet ISP'ene sender ut Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det er litt merkverdig at en router til 3-400 kr kan være så utrolig mye bedre enn det søppelet ISP'ene sender ut Hehe, er bare et par ting jeg stusser litt på. Det ene er at før jeg gikk over til win7 hadde jeg aldri dette problemet og fruen som også sitter på trådløst har heller ikke dette problemet. Så litt rart om det brått skal være routern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå