FlinkeFreddy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei! Skal kjøpe meg en netbook. Jeg har rimelig god oversikt over kriterier osv, men noe som er vanskelig å få oversikt over er prosessorene som man kan velge mellom. Hvor kjappe er disse i forhold til hverandre: Atom N270 1.6 GHz 1,3 Ghz Intel pentium SU4100 Intel Celeron 723 Intel C2D T7300 (min nåværende laptop, hvis noen har noen preferanser hadde det vært supert!) Jeg har aldri brukt en netbook i mitt liv, og aner ikke hvordan den er i bruk. Hvis noen kan si meg hvor treg den oppleves sammenlignet med noe annet hadde det vært supert ! Mvh Freddy Foresten, det er mye å spare på å bestille fra danmark. Hvis jeg får butikken til å sende den med gavepapir eller noe sånn slipper man skatt. Kikka på en netbokk, der sparte man 800. Ikke verst ! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Veldig tvilsomt om gavepapir narrer noen i tollen. Det er vel dessute ulovlig å oppgi feil verdi så det kan nok vanke en ekstrabot når du blir tatt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ja ser den Men hvordan ligger det ann med prosessorene? Hvilken Atom- prosessor er den nyeste ? Hva er kjappest ? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Du kan prøve å sammenligne dem her mot din Intel T7300 Edit: Glem det. Var bare for desktop prosessorer Endret 3. februar 2010 av BAT Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Den var super! Men hadde vært greit å ha tilsvarende for mobile prosessorer. Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig tvilsomt om gavepapir narrer noen i tollen. Det er vel dessute ulovlig å oppgi feil verdi så det kan nok vanke en ekstrabot når du blir tatt. Gavepapir lurer nok ingen, men andre regler som gjelder med gavepapir rundt. Uansett begrenset hvor mange pakker tollerene har mulighet til å pakke opp og ned, i løpet av en dag. kan også kjøpe fra USA, men tvilsomt at det lønner seg. http://www.jetcarrier.com/ kjøper og frakter pakken for deg fra USA til Norge. Funker kjempebra. Hei! Skal kjøpe meg en netbook. Jeg har rimelig god oversikt over kriterier osv, men noe som er vanskelig å få oversikt over er prosessorene som man kan velge mellom. Hvor kjappe er disse i forhold til hverandre: Atom N270 1.6 GHz 1,3 Ghz Intel pentium SU4100 Intel Celeron 723 Intel C2D T7300 (min nåværende laptop, hvis noen har noen preferanser hadde det vært supert!) Jeg har aldri brukt en netbook i mitt liv, og aner ikke hvordan den er i bruk. Hvis noen kan si meg hvor treg den oppleves sammenlignet med noe annet hadde det vært supert ! Mvh Freddy Foresten, det er mye å spare på å bestille fra danmark. Hvis jeg får butikken til å sende den med gavepapir eller noe sånn slipper man skatt. Kikka på en netbokk, der sparte man 800. Ikke verst ! Er på jakt etter en selv, men vil helst ha en med de nye duo-core prosessorene for netbok, og med nvidia sin Ion løsning. Men er usikker på om disse er kommet til Norge enda Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ville nå ihvertfall sett etter en dual core Atom N. Du finner kanskje noen svar her: Liliputing -> CULV,ION or dual core atom with ION Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville nå ihvertfall sett etter en dual core Atom N.Du finner kanskje noen svar her: Liliputing -> CULV,ION or dual core atom with ION Problemet med dual-core er at de enda ikke har kommet til Norge. Men multicom sin Pointofview netbok er ett supert allternativ. Her er testen fraFudzilla.com, kan vist spille COD4 uten problemer. Og den tar 1080p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå