kyllingvippen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nei, jeg ble ganske fort lei Mafia egentlig. Aner ikke hvorfor egentlig, men det ble bare dessverre slik. Kan ha noe med at jeg fikk Unreal 2 rett etter Mafia... MAFIA er SÅÅÅÅÅ mye bedre enn Unreal 2, som er en total flopp. MAFIA er som GTA 5, bare med EKTE realisme. Husker når jeg hadde runna Mafia, så satt jeg og kameraten, og dissa GTA 3 mens vi spilte det. Så dårlig var GTA da! Man må runne Mafia, for å si man har spilt det! GTA er bare tull i forhold Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Mafia hadde så utrolig god atmosfære. Man blei aldri lei av å kjøre gjennom byen uansett hvor lang tid det tok. Historien var helt syk, en av de beste historiene i et non-rpg spill jeg har sett... Og ingenting slo musikken, hehe... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Mhm.. Blir i godt humør av sånn musikk. Hører mye på Rat Patrol Radio. Mye sånn jazz/blues/swing-musikk fra krigens dager. http://www.ratpatrolradio.com/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Vel, det varmer EKSTRA i et gammelt metal-hjerte når jeg slo på VROCK-radiostasjonen for første gang i GTA:Vice City (PC) og Iron Maiden blåste ut, deretter Judas Priest og Slayer Ingenting banker å mose fotgjengere mens Slayer hyler "RAINING BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD" Musikken i Mafia var liksom bare der, la ikke mye merke til den, sikkert fordi jeg ikke har mye til overs for gammel jazz. Men den satte ei grei stemning. Syns bare bilene gikk så aaaaaaltfor sakte i begynnelsen. Holdt på å bli gal i første mission når man skulle følge etter den gule bilen og skyte sjåføren. Måtte kjøre 100% perfekt ellers dro han fra meg i hver eneste bakke med 10% stigning. Ikke artig. Også det billøpet da. Tippa ca 20 ganger i samme svingen før jeg fant en trainer som fjerna hele billøpet så man kom seg videre. Og du som skriker om realisme: det er ikke særlig realistisk å bli tygd ihjel av ei bikkje MENS man står med colt.45 og pumper kuler i den. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 spilte mafia i sin tid. tok jo ikke lang tid å bli ferdig. mafia er jo genialt bra lagd med sinsykt fete biler som virker totalt realistiske. gta er også bra da. bare ikke så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå