Gjest Guest_ThisIsMe_* Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg sitter og tenker på en jente som jeg har fått god kontakt med i det siste og har inderlig lyst å bli mer kjent med henne. Vil så gjerne be henne ut og ha en koselig tid sammen. Forrige uke var det mye festing og på slutten av uken snakket vi mye sammen på vorset og danset sammen på festen etterpå noe som jeg ble veldig glad for siden jeg har alltid hatt et øye for denne jenta. Etter festen ble det nachspiel med en gjeng(jeg og ho var med) men jeg dro derifra nokså tidlig(Ikke spør hvorfor!). Når jeg kom hjem så ringte hun meg og lurte på hvor jeg ble av. I det øyeblikket angret jeg litt for at jeg dro, men men. Derimot er det ingen som har ringt meg midt på natten og lurt på hvor jeg har blitt av liksom, så etter det har tankene mine gått i surr og klarer ikke engang å konsentrere meg til å lese. Jeg blir helt gæren. Bruker jeg for mye energi til å tenke på henne ettersom hun ringte meg!!? Denne jenta er smellvakker bare så det er sagt, utrolig pen. Jeg derimot er ikke nok ikke mye å skryte av.Har ikke noe damedrag til vanlig liksom. Men prøve å tenke positivt og være selvsikker, men når jeg er nær henne så er det ikke til å unngå å bli noe usikker. Så, noen tips? Skal jeg kjøre på? Noen motivasjonsord? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hmm. Ikke overreager. Ta det rolig, ha en chill holdning, spør om hun vil være med ut, eller være med å gjøre noe. En dame er ikke guds gave til verden, de er mennesker på likt nivå som oss. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hun har tydeligvis en eller annen form for interesse av deg. Det kan vi si helt sikkert. Nå er det opp til deg å finne ut av hva slags interesse det er. Det første jeg kan si er at du i hvert fall ikke skal tenke på deg selv som "ikke så mye å skryte av". Alle har forskjellige preferanser, så det som i en persons øyne kan være en medium pen person, kan i en annens øyne være det mest perfekte som har gått på denne klode. I dine egne øyne så skal du være den kjekkeste fyren som har satt sine ben på jordens overflate. Det du skal gjøre nå er å vise initiativ og interesse. Dra henne med på andre aktiviteter og fester du skal på, og vis initiativ. Fortsett der dere slapp på nachspielet og eskaler det derfra. Flørtende øyekontakt, kroppskontakt, osv. Bare prøv deg, så skal du se at det gir uttelling. Eneste feilen du kan gjøre er å vente for lenge så du ender opp som en god venn i stedet for kjæreste. Huskeregelen er: oppfører du deg som en venn, blir du en venn. Dra det videre! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå