Petterm Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, jeg har kjøpt nytt keyboard. Jeg spiller litt CS, og før kunne jeg trykke shift+w+d for å liste meg sideveis. Men med det nye keyboardet fungerer ikke dette, det bare piper fra pc- speakeren. Noen som vet hva dette er? Keybardet er Logitech Deluxe Access Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det er fordi keyboardet ditt har for dårlig hardware, det er desverre ganske vanlig i de fleste nyere keyboards. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mange tastatur kan ikke trykke ned så mange taster på en gang og registrere de samtidig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, jeg har kjøpt nytt keyboard. Jeg spiller litt CS, og før kunne jeg trykke shift+w+d for å liste meg sideveis. Men med det nye keyboardet fungerer ikke dette, det bare piper fra pc- speakeren. Noen som vet hva dette er? Keybardet er Logitech Deluxe Access der har du grunnen din. Lenke til kommentar
Petterm Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Takk for raske svar, så det er ingneting å gjøre med dette? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jo! Det er EN ting du kan gjøre. Kjøp deg nytt keyboard ! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 eller bedre! kjøp deg et gammelt et! de piper skjeldent/aldri. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, jeg har kjøpt nytt keyboard. Jeg spiller litt CS, og før kunne jeg trykke shift+w+d for å liste meg sideveis. Men med det nye keyboardet fungerer ikke dette, det bare piper fra pc- speakeren. Noen som vet hva dette er? Keybardet er Logitech Deluxe Access der har du grunnen din. hvorfår hater du logitec egentlig?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 hvorfår hater du logitec egentlig?? jeg påpeker hva som er feil.. ganske enkelt. tastaturet er for dårlig, punktum. jeg ville skrevet akkurat det samme om det var laget av keytronic, microsoft eller noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå