Mogge_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, Har nå bestilt meg ny pc og i den sammenhengen lurer jeg på om jeg skla ha vannkjøling eller luft.. Har hatt vannkjøling før og da ble det lekkasje etterhvert.. Så hva anbefaler folket her. Har ; HK - Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3. CPU - AMD Phenom II X4 955 Black Edition. GPU - MSI Radeon HD 5850 MINNE - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Har pumpe, radiatorer, slanger 1/2"id, vifter. Hva anbefaler folket for å få en kald og stille pc? Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Personlig ville jeg gått får vann;) overclocking går litt mer smooth også da xD Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hva har folk å anbefale til blokker da? Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har kjørt med ek en stund nå og må si meg veldig fornøyd med dem, ellers så har swiftech og danger den en del bra blokker etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 EK og Heatkiller er kongene på haugen når det gjelder CPU-blokker. Ellers er EKs VGA-blokker både pene og gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå