Bmax Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Vurderer og bestille denne i fra England, koster ca 1700kr...syns den var stilig selv, kler generelt skinnjakker, så jeg tror den skulle passe meg, men jeg vil gjerne vite hva dere andre synes om den Endret 2. februar 2010 av Bmax Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Den så litt stor ut på modellen hvert fall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Skinnjakker skal sitte slim som f. Og helst være kort, med elastisk bånd nederst. Ut i fra det, så veit du hva jeg synes om denne jakken. Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 enig, så lenge det er på jenter selv liker jeg ikke tettsittende jakker. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Da kjøper du deg ikke en skinnjakke. Som bebeluv sa, de skal sitte bra! En enkel måte å finne ut at den sitter bra på er å gå ned i størrelser helt til du ikke får den på deg, også gå opp en størrelse. Da har du en som sitter bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg syns den er for lang og generelt for stor. Det er som bebeluv sa, de skal være slimme og korte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå