Tj-nome Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Killdisk er vel litt overkill, men du får fjernet data-en på disken. Eg må si eg er svært enig med flere her no at det her ødeleger KUN for deg sjølv. Han treng sikkert ikkje spesiallbehandling men meir disiplin lære og lære seg ansvar som du kommer til og møte seinere i arbeidslivet. Endret 5. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jaha.... men hva du utdanner deg som da.. ? Er det ikke meningen at du f.eks skal lære om elektronikk på en yrkesfaglig linje dersom man skal bli elektriker ? Er det ikke da ganske viktig å gjøre en oppgave som tydeligvis er så stor at den trenger mye tid ? Hvorfor du ikke bare kan spørre om utsettelse forstår jeg faktisk ikke.. hva som gjør den oppgaven så jævli vanskelig å få ferdig bortsett fra tida, som tydeligvis har løpt fra deg? Endret 5. februar 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Har ikke bragt noen elendige holdninger inn i klasserommet, slik holder jeg for meg selv, jeg. Ja, en åpen diskusjon på diskusjon.no er jo veldig "privat". Jeg er forøvrig ikke lærer. Har jeg sagt noe om hvilken skole dette gjelder? Hvilken klasse, hvilket fag? Nei, men da er det jo rimelig privat, da? På måten du skreiv i stad ("om elevene mine"), så hørtes det sånn ut. Om du er lærer, rektor eller vaktmester, så er det skremmende for det, gitt. Håper ikke du mente selv det du skrev der, for det er så latterlig og bak mål at det ikke skulle vært mulig. Virker i alle fall som at du jobber innenfor skoleverket, og da må jeg si at du har veldig liten innsikt for en som gjør det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Så selv at en annen i klassen spurte om det, no can do. Hva var begrunnelsen hans? Det kan jo tenkes at læreren ville hatt mer medfølelse med deg, siden det har "skjedd ting". Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) På måten du skreiv i stad ("om elevene mine"), så hørtes det sånn ut. Om du er lærer, rektor eller vaktmester, så er det skremmende for det, gitt. Håper ikke du mente selv det du skrev der, for det er så latterlig og bak mål at det ikke skulle vært mulig. Virker i alle fall som at du jobber innenfor skoleverket, og da må jeg si at du har veldig liten innsikt for en som gjør det. Jeg mener 100% at begge mine 2 måter å håndtere dette på fra lærerens side er de riktige måtene. Jeg har store problemer med å forstå at en lærer kan la en elev slippe innlevering fordi datamaskinen tryna når det bare er å enten stryke eleven eller gi en ny kort frist. Dette minner mye om latskap fra lærerens side for å slippe merarbeid. I så fall er det synd for alle parter. Endret 5. februar 2010 av marsboer Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Og dette har ingenting med baller og gjøre, det fordi at det faktisk IKKE blir samme utfall å si at man ikke gidder, enn at PC'en går med, og oppgaven gikk med den. Selvfølgelig har det samme utfall. Strykkarakter får du uansett, evt. enda mer problemer om du får en ny frist og ikke klarer å levere da heller. Om du ikke har tenkt å levere, så stå iallefall for det i stedet for å lure deg unna på feige måter. Nei, får ikke strykkarakter om oppgaven på PC'en går med. Dette har jeg sett med flere andre tidligere, derfor sier jeg det slik. Hva slags lærere er det du har? Hvis dette hadde skjedd med en av mine elever hadde en av to ting skjedd: 1. Backup er ditt ansvar og du får stryk for ikke å levere oppgaven 2. Du klarer på en overbevisende måte samt basert på tidligere prestasjoner, å overbevise meg om at det var et reellt uhell. Du får da en minimal ny frist for å gjenskape oppgaven og levere inn (du har jo skrevet oppgaven før). Kort sagt. Lærere som godtar dette uten videre seremoni uavhengig av om det er et uhell eller hva som helst, bør finne seg en ny jobb. Og til slutt - drittunger som deg burde ikke fått lov til å få gratisk skolering. Dessverre sorteres ikke slike som deg ut tidligere slik at dere kan håndteres på en ordentlig måte med spesialbehandling. Åja, så NÅ endra du den patetiske slutten din fra i stad, ja? Og nå får du faen meg gi deg, hvor dum kan egentlig en person bli? Spesielbehandling for at man ikke gidder å gjøre en enkelt oppgave? Hahaha, da hadde det ikke vært mange igjen i klassene i dag, gitt. Se å få åpnet opp øya dine du, grauthue. Kjære Haakon* Du vil aldri få jobb i min sektor. Lykke til med fremtiden. Mvh Eric Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Og dette har ingenting med baller og gjøre, det fordi at det faktisk IKKE blir samme utfall å si at man ikke gidder, enn at PC'en går med, og oppgaven gikk med den. Selvfølgelig har det samme utfall. Strykkarakter får du uansett, evt. enda mer problemer om du får en ny frist og ikke klarer å levere da heller. Om du ikke har tenkt å levere, så stå iallefall for det i stedet for å lure deg unna på feige måter. Nei, får ikke strykkarakter om oppgaven på PC'en går med. Dette har jeg sett med flere andre tidligere, derfor sier jeg det slik. snip Åja, så NÅ endra du den patetiske slutten din fra i stad, ja? Og nå får du faen meg gi deg, hvor dum kan egentlig en person bli? Spesielbehandling for at man ikke gidder å gjøre en enkelt oppgave? Hahaha, da hadde det ikke vært mange igjen i klassene i dag, gitt. Se å få åpnet opp øya dine du, grauthue. Kjære Haakon* Du vil aldri få jobb i min sektor. Lykke til med fremtiden. Mvh Eric Kjære Eric. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 På måten du skreiv i stad ("om elevene mine"), så hørtes det sånn ut. Om du er lærer, rektor eller vaktmester, så er det skremmende for det, gitt. Håper ikke du mente selv det du skrev der, for det er så latterlig og bak mål at det ikke skulle vært mulig. Virker i alle fall som at du jobber innenfor skoleverket, og da må jeg si at du har veldig liten innsikt for en som gjør det. Jeg mener 100% at begge mine 2 måter å håndtere dette på fra lærerens side er de riktige måtene. Wow, både det og gi eleven spesialbehandlig, OG banke eleven? Jøss, det må jeg si, ser ut til at det er du som trenger spesialbehandling her, gitt. Håper du får det før det er for sent. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du er ganske ensom her Haakon, men stå på krava til du blir gammel nok til å se at du har tapt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Spesialbehandling ditt og spesialbehandling datt. Det hjelper svært lite og si at ein person trenger behandling som han var sinsyk. Men at du bør ta deg i nakken og heller sette deg ned med oppgåven meine eg virkeleg. Har du ikkje venner i klassen som kan hjelpe deg og fullføre oppgåven i tide eller god kontakt med læreren sån at det er mulig for utsettelse? Sjølv dei dårligste og kjedeligste oppgåvne i livet må gjerest. Hjelp ikkje og springe vekk fra ein utfordring. Endret 5. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Du er ganske ensom her Haakon, men stå på krava til du blir gammel nok til å se at du har tapt. Haha, stå på krava til du blir gammel nok? Uff... Ja, håper virkelig at synet mitt på denne ene oppgaven (gjentar igjen at jeg gjør det andre jeg skal, er snakk om EN oppgave her) endrer seg, hvis ikke så kan jeg aldri vokse opp, aldri bli noe fint noe, og vil for evig være en søpletømmer med spesialbehandlingsbakgrunn som ble banket opp av rådgiveren fordi han ikke gjorde en oppgave. Oh, for et helvete jeg må igjennom nå på grunn av denne ene oppgaven. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har rapportert både tråden og Haakon* jeg, gitt... Jøss, erre`mulig det`a ? Oh, yes. Er lenge siden jeg har sett så dårlig nettikette som du viser her, Haakon*, men det vet du vel sikkert fra før. Ser jo ut som du går inn for å terge på deg folk. En vakker dag våkner du sikkert, og ser at arbeidslivet ikke er så slapt og så lavmålt som skolegangen din har vært Tar det som en selvfølge at du da får et skikkelig slag i trynet. Du får finne ut på den harde måten hvor hardt det er å faktisk være kar da Du får trøste deg med at det er fortsatt er en mannsalder igjen før du begynner i noen som helst jobb Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du skjønner det nok når du henger bakpå søppelbilen:P Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Oh, for et helvete jeg må igjennom nå på grunn av denne ene oppgaven. Hadde det bare vært èn oppgave, Haakon*, så hadde det vært mye enklere og bare spørre om utsettelse på innleveringsfristen, vet du. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Har rapportert både tråden og Haakon* jeg, gitt... Jøss, erre`mulig det`a ? Oh, yes. Er lenge siden jeg har sett så dårlig nettikette som du viser her, Haakon*, men det vet du vel sikkert fra før. Ser jo ut som du går inn for å terge på deg folk. En vakker dag våkner du sikkert, og ser at arbeidslivet ikke er så slapt og så lavmålt som skolegangen din har vært Tar det som en selvfølge at du da får et skikkelig slag i trynet. Du får finne ut på den harde måten hvor hardt det er å faktisk være kar da Du får trøste deg med at det er fortsatt er en mannsalder igjen før du begynner i noen som helst jobb Mannsalder, ja, mhm, det tror jeg og. Går på VGS nå, så er nok ikke fullt så lenge til, skjønner du. Får finne frem kalkulatoren og se, gitt. Jeg går inn for å terge på meg folk? Jøss, har vi flere trangsynte folk her og? Gratulerer velkommen i klubben, om du tar deg litt tid til å lese igjennom tråden, så ser du fort at jeg stilte et enkelt spørsmål, så kommer tusen andre og sier masse som jeg ser på som irrelevant i følge det jeg spurte om. Idioter som marsboer er sånne folk som går rundt for å terge på seg folk. Edit: Oh, for et helvete jeg må igjennom nå på grunn av denne ene oppgaven. Hadde det bare vært èn oppgave, Haakon*, så hadde det vært mye enklere og bare spørre om utsettelse på innleveringsfristen, vet du. Det er bare en oppgave? Sagt det før og sier det igjen at innleveringsfristen IKKE blir forskyva, uansett. I følge din logikk så er mann da altså alkoholiker fordi man tar seg en pils til maten eller ute i helga. Pass dere folkens, dere blir fort alkoholikere da. Jeg sa at det kun gjelder en oppgave, og ikke flere. Endret 5. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Det handler ikke om antall eller begrunnelse. Det handler om at man i det hele tatt vurderer en slik løsning. Endret 5. februar 2010 av marsboer Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Det handler ikke om antall, begrunnelse eller noe som helst. Det handler om at man i det hele tatt vurderer en slik løsning. Ikke det XanderZ skriver. Han skrev "Hadde det bare vært èn oppgave, Haakon*", som om at det er fler. Lenke til kommentar
dingobrax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Kan vi ikke gjøre litt detektivarbeid her, og prøve å finne ut hvem Haakon* er, og informere skolen hans? Hadde jo vært utrolig gøy Endret 5. februar 2010 av dingobrax Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Kan vi ikke gjøre litt detektivarbeid her, og prøve å finne ut hvem Haakon* er, og informere skolen hans?Hadde jo vært utrolig gøy Be my guest. Tar deg nok litt tid, er nok bedre å bli ordentlig detektiv da, gitt. Ser det for meg. "Hei! Jeg vil bare informere om at Haakon ikke gjør leksene sine... Ha en god dag!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå