Kaymeerah Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er ganske pointless å faktisk gjøre det med tanke på at IT-avdelingene har programvare for å rette opp igjen slike enkle ting. Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor ta seg bryet med å skape et problem for å få it-folka til å formatere PC'en hvis du bare kan gå og be dem gjøre det fordi maskina er treig? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 For at det skal virke mer troverdig i tilfelle læreren skulle spørre dem. Men altså, ville jeg ha spurt om moralen ved dette, så hadde jeg gjort det, alt om det er ikke relevant for meg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei. Tittelen sier det meste, og det er sikkert ganske rart å spørre om. Men skal prøve å komme meg unna en stor innlevering på skolen ved å si at "alt ble borte fordi de folkene på IT måtte formatere Pc'en.. Oppgaven gikk da også bort.. ". Er det en registerfil jeg kan slette ellernoe? Et eller annet som gjør at PC'en bare står og surrer når man skal starte den opp, og IKKE går til desktop.. at dette skal funke forutsetter at it-folkene er inkompetente ellers vil de bare ta backup av filene dine som du får på lånepc. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) De er inkompetente, så det meste funker der. Endret 4. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hell 1 liter plumbo i kabinettet. Post bilder. Endret 4. februar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Hell 1 liter plumbo i kabinettet. Post bilder. Will do. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) men tingen er jo at selvom filene forsvinner fra din pc i kræsj etc så har jo ikke det noe og si. kan ikke du levere så kan ikke du levere, om det er fordi du ikke har gjort arbeidet eller mistet filene er same shit. elevens eget ansvar ta/holde backup av filene sine. de fleste/alle fylker gir elevene hjemmemapper/shares de kan gjøre dette på, om mot alle odds det raidet går ned og fylket ikke har backup så kan vi heller snakke utsettelse om din disk kræsjet samme dag også, men ellers de det eget ansvar. Endret 4. februar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror en anmerkning er bedre enn en 3'er fordi du gjorde oppgaven i siste liten. Så kan du heller gjøre neste oppgave mye bedre så får du 5'er Det at du velger å skippe en "stor innlevering" er kanskje ikke så bra for den endelige karakteren. Men om du hadde fått stryk eller 2'er kan du kanskje tjene på det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ikke levert blir vel 1 eller 0? evnt om skippet andre tidligere så ikke nok vurderingsgrunnlag eller hva det heter på fint Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 De er inkompetente, så det meste funker der. Nå er jeg svært nysgjerrig på hvilken skole det er snakk om xD Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Et par spørsmål. Er det sånn at alle elevene på din skole får utdelt 1 pc hver som da kan brukes på skolen? Og er dere ALLTID kobblet til skolens nettverk når dere har pcene deres på? Hvis pcene er koblet opp til nettverket, så kan det hende at de synkroniserer din pc med det de har på sin server. Så hvis det skulle skje noe, eller at du har mistet noen filer, så kan de faktisk hente de ut fra serveren sin. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, lag ekstraarbeide til IT-folka på skolen, fordi at du ikke har tatt deg bryet med å gjøre leksene dine. Hvor patetisk er det mulig å bli? Du gjør jo bare vondt verre, med dette tullet her. Ikke får du noe mindre anmerkning heller, da det er ditt eget ansvar å ta kopier, av arbeidet ditt. Grow some balls. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du kommer nok ikke så langt med dette, de fleste gir enten utsatt innleveringsfrist eller så får du strykkarakter. Og når du appåtil går på ett forum, så vet du tydeligvis ikke hva du gjør overhodet, så hold deg unna det. ~ Mortis Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er pga slasker som deg at jeg ikke kunne ha vært lærer på heltid. Irriterer meg for mye over unger som deg til å ha det som yrke. Det er så lett å se hvem som lyver, men problemet er å bevise det. Selv om du tror du har sluppet unna, så vil du nok fått en mental anmerkning hos læreren din om at du er lat og ikke gidder. (Gjetter på at det allerede er for sent) Men som du sier, du bryr deg ikke om moral, selv om det (heldigvis) bare går utover deg selv når du er i skolen. Lykke til videre i arbeidslivet. Håper, for arbeidsgiver sin del, at du ikke får en jobb som krever ansvar. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er pga slasker som deg at jeg ikke kunne ha vært lærer på heltid. Irriterer meg for mye over unger som deg til å ha det som yrke. Det er så lett å se hvem som lyver, men problemet er å bevise det. Selv om du tror du har sluppet unna, så vil du nok fått en mental anmerkning hos læreren din om at du er lat og ikke gidder. (Gjetter på at det allerede er for sent) Men som du sier, du bryr deg ikke om moral, selv om det (heldigvis) bare går utover deg selv når du er i skolen. Lykke til videre i arbeidslivet. Håper, for arbeidsgiver sin del, at du ikke får en jobb som krever ansvar. +1 Synes det samme i utgangspunktet, utenom det faktum at jeg ikke er lærer Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Det er pga slasker som deg at jeg ikke kunne ha vært lærer på heltid. Irriterer meg for mye over unger som deg til å ha det som yrke. Det er så lett å se hvem som lyver, men problemet er å bevise det. Selv om du tror du har sluppet unna, så vil du nok fått en mental anmerkning hos læreren din om at du er lat og ikke gidder. (Gjetter på at det allerede er for sent) Men som du sier, du bryr deg ikke om moral, selv om det (heldigvis) bare går utover deg selv når du er i skolen. Lykke til videre i arbeidslivet. Håper, for arbeidsgiver sin del, at du ikke får en jobb som krever ansvar. Når har jeg sagt at jeg ikke bryr meg om moral? Jeg har bare sagt at jeg ikke gidder moralprekener, fordi det er rett og slett ikke det jeg spørr om, men som du og mange andre tydeligvis ikke klarer å forstå. Skulle da ikke tro det er så vanskelig å lese førsteposten, og svare utifra det? Håper for din del at du neste gang klarer å svare på førsteposten i et emne, og ikke på masse annet piss som er irrelevant i dette tilfelle, men det er tydeligvis for mye å be om av folk som deg, det. Ja, lag ekstraarbeide til IT-folka på skolen, fordi at du ikke har tatt deg bryet med å gjøre leksene dine. Hvor patetisk er det mulig å bli? Du gjør jo bare vondt verre, med dette tullet her. Ikke får du noe mindre anmerkning heller, da det er ditt eget ansvar å ta kopier, av arbeidet ditt. Grow some balls. Jeg ber om et svar på et spørsmål, ikke at du skal komme med noe piss om moral. Les førsteposten igjen, du, og se om du klarer å forstå den da, er ikke så vanskelig. Endret 5. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Prøv med: Hunden spiste harddisken, funker like bra nå som før. Læreren får ikke bevist at du lyver, og du "slipper unna". (Du kan til og med snike deg til noen timer fravær for å si at du måtte ha med deg hunden til veterinær pga mageknip) For all del ikke si "Jeg gadd ikke gjøre det", for da kan du bli avslørt! IT klarer å hente ut data fra disken din, selv om windows ikke starter opp, utrolig nok. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er da ingenting om moral, jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du skal gjøre vondt værre. Du slipper ikke unna med å skylde på datamaskinen, så hvorfor sabotere den? Du risikerer å miste dine privilegier som bruker. Her har flere mistet sine brukerprivilegier, pga liknende forsøk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Det er nok forskjell fra skole til skole. Går tydeligvis å gjøre mere slike ting på denne skolen enn andres skoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå