Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg er tvilling, stjernetegnet. Lurer fælt på hvilke stjernetegn jeg IKKE passer sammen med, og hvorfor jeg ikke gjør det. Har prøvd å finne det pa nettet, men er ikke særlig flink til det... Hjelp...! Plis Endret 2. februar 2010 av Slettet-wFUGfCRd Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 This may be your answer! Lenke til kommentar
____________ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Google. På eget ansvar ... Endret 2. februar 2010 av KVTL Fjernet off- topic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 R This may be your answer! Takker Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ikke la stjernetegnet bestemme hvem du kan være sammen eller ikke. Kjenner altfor mange som ikke passer sammen ifølge stjernetegnet sitt, men likevel kan være venner, veldig gode venner eller til og med gift. Mine foreldre er et eksempel på et ekteskap som har vart i fler titalls år til tross for kolliderende stjernetegn. Du kan passe sammen med hvem som helst om du er åpen for det. Selv om du er født i løven, kan det godt hende at du er mer skorpion, dvs. at den beskrivelsen matcher deg bedre. Endret 2. februar 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ikke la stjernetegnet bestemme hvem du kan være sammen eller ikke. Kjenner altfor mange som ikke passer sammen ifølge stjernetegnet sitt, men likevel kan være venner, veldig gode venner eller til og med gift. Mine foreldre er et eksempel på et ekteskap som har vart i fler titalls år til tross for kolliderende stjernetegn. Du kan passe sammen med hvem som helst om du er åpen for det. Selv om du er født i løven, kan det godt hende at du er mer skorpion, dvs. at den beskrivelsen matcher deg bedre. Takk. Har, som sagt tidligere i tråden, ikke tenkt til å bestemme meg ut ifra stjernetegn. Er bare nysgjerrig. Hadde vært fint med litt svar i stede for råd. Jeg er ikke tankeløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå