Ernie Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 (Vil føst si at jeg baserer meg på at alle som er moderatorer har 'Moderator' under avataren.) Begynner å bli lei av at tråder blir stengt anonymt. Det er veldig dumt siden man ikke har et navn å gå til hvis man lurer på hvorfor tråden ble stengt. Her er noen eksempler på hvordan jeg ikke liker det: eks. 1 eks. 2 eks. 3 Fattet poenget mitt? leter man i 'feilpost' finner man nok en del til også, men en del av dem er vel både dobbel og trippel postet og vel så det, men hva har man da CTRL+C og CTRL+V til... Vet det kan være litt tidkrevende av og til å være moderator, men det tar da ikke så lang tid å skrive 10 ord om saken da... Skulle det være tilfelle at det er noen moderatorer som ikke har 'Moderator' under avataren så spør jeg: hvorfor? mvh Ernie85 Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Helt enig. Vi trenger ikke en hel avhandling om hvorfor den er stengt/flyttet, men et par ord som dette holder Stengt pga. feilposting [sign] Det tar høyden 10 sek å skrive. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det skal gjøres, men av og til så blir det ikke gjort. Det er selvfølgelig beklagelig. De tilfellene du nevner er klare lovbrudd, og ikke feilpostinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå