Gå til innhold

3 eller 5 dager?

iverha2

Anbefalte innlegg

Oppsettet mitt så langt har vore: Bein/nedre rygg på mån/ons/fre, og overkroppen på tirs/tors.

Har i grunn gått fint, men lurer på om det er betre å ta det over 3 dager, mån/ons/fre, i stedet? Då får eg i tillegg meir tid til andre ting på tirsdager og torsdager.

Viss eg begynner med å ta treninga over tre dager, burde eg køyre full body alle dagane?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5-dagers splitt er for viderekomne og primært for å trene støttemuskulatur og/eller enkelgrupper av muskler (iso-øvelsar) sidan du ikkje kan ta baseøvelsar i same grad fordi du vil slite ut muskelgrupper du treng dagen etter.

Det blir tungt på slutten av fullkroppsdagane ja, du må nesten prioritere hvilken øvelse du er mest opptatt av og ta den først.

Lenke til kommentar

Kjem igjen ann på kva du vil oppnå ;)

Anbefalar ikkje å køyre tunge markløft to gangar i veka, med mindre du veit kva du gjer på.

Hvis du køyrer fullkropp vil du gjerne ta knebøy og benkpress på same dag, med 48t kvile er det ingen grunn til å dele det opp.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Høyrest fornuftig ut.

Når det gjeld markløft, er det den einaste øvelsen eg føler eg meistrer, så eg har litt lyst å "satse" på den faktisk.

Har du en idè til oppsett viss eg ønsker fullkropp alle dagane?

Viss eg foreslår eit oppsett, med dei øvelsane eg likar og føler eg har kontroll på, så kan du seie kva du meiner om det? (og andre sjølvsagt :) )

Måndag: (øvelsar gjort i rekkefølge) Knebøy, markløft, benkpress, flyers, nedtrekk foran haudet begge vegar, chin-ups og pull-ups, biceps curl.

Onsdag: Samme, med unntak av markløft. Kanskje benk først for å få prioritert den.

Fredag: Samme som måndag.

Forresten, så lurar eg også litt på antal sett og reps. Køyrer for det meste 5x5, med noken unntak. I markløft, chins og pull-ups og biceps curl tar eg 3x5.

PS, viss du reagerer på biceps curl, så er det fullt mogleg å fjerne, føler meg så dum når eg gjer det uansett :p

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Usikker på benk, ikkje særleg meir enn 60kg. Prøvde 100kg i markløft i dag, og følte eg greier litt meir der, utan at eg har tenkt å makse på ei stund. Knebøy tok eg 70kg 5x5 i dag, men går ikkje heilt djupt pga lyskestrekk, ca ned til 90 grader.

Har vert inne på signaturen din mange ganger før, men såg no to øvelsar eg gjerne vil inkludere. Skulderpress/militærpress, og dips.

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Er det greit viss eg tar markløft måndag/fredag veke 1, og berre måndag eller fredag veke 2?

Koffor kan eg ikkje løfte markløft meir enn 1-2 gonger i veka eigentleg? Blir ikkje kroppen klar etter 48 timer då?

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Det er pga. belastninga øvelsen har på ryggen.

Evt. kan du redusere knebøy eller ta frontbøy eller bulgarske utfall istaden, da går det sannsynlegvis heilt fint å ta øvelsen hvertfall 2 gongar per. veke, men du blir nødt å strukturere heile opplegget rundt markløft i tilfelle. Da kjem vi raskt tilbake til problemet med å ta fleire baseøvelsar på ei treningsøkt.

Grunnen til at mange skadar seg på markløft er fordi dei blir for "cocky" og trur dei kan ta øvelsen oftare og legge på meir vekt.

Lenke til kommentar

Gjør det enkelt og gjør deg selv en tjeneste. Kjør 12 uker med stronglifts 5x5, skal love deg at du kommer til å forbedre deg, spess i bøy. Bare terp teknikk og dybde i bøyen. Bøy og mark som sikkert godt over 75% av de jeg ser trener gjør elementære feil på. Spess krum rygg i mark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...