Gjest hjelp_gutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er en 14 år gammel gutt som har, hva skal vi si.. problemer med følelser. Jeg blir lett sjalu, tenker negativt om en jeg holder på med og alt faktisk. Problemet kommer vel at jeg blir lett grinete og følelsene går rett til verrs, hører jeg for eksempel at hun jeg holder på med/kjæreste var ute med noen gutter eller kysset en gutt blir jeg ganske sint. Og det kommer fult med spørsmål i hodet mitt, hva gjor de? hvorfor? kyss? hvem begynte? og spørsmål som det. Jeg tror egentlig problemet i seg selv ligger i at jeg har blitt såret så uffatelig mange ganger, jeg har blitt brukt, tråkket på og lurt. Konsekvensene blir at jeg ikke lenger kan stole på jenter. Jeg har aldri såret en jente i mitt liv, har aldri slått opp og kunne aldri ha tenkt tanken å bruke en jente. Jeg skulle ønske jeg var en av de guttene i klassen som bare dreit i jenter, altså disse sjenerte guttene som tar jenter for luft. Jeg blir fort forelsket også, og jeg er alltid den som tar det første steget. Det andre er at jeg har "god" selvtilit får jeg ofte høre fra jenter og venner. Jeg er liksom han gutten som tør alt, han gutten som tør å gå bort til en helt fremmed jente og starte en samtale. Men egentlig så ligger jeg langt på bunn, jeg vil ikke være den gutten som får lett følelser for jenter, jeg vil ikke være den gutten som går etter jenter. Hvis jeg får vite at hun jeg holder på med har brukt meg eller ikke mendte det seriøst, så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Da blir det vel 2 månder med sutring før jeg treffer en annen pen jente og etter 2-6 uker vil det samme skje. Lenke til kommentar
Gjest hjelp_gutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 En annen ting: Som dere kanskje har skjønt så er jeg ganske følesemessig menneske. Det er ikke bare på grunn av jenter og sånt, har oppleved ekstremt mye vondt i livet. Har aldri kjent faren min, han kom i fengsel og jeg måtte oppleve at han døde i fengselet. Har ingen famillie untatt moren min, har aldri sett bilde av faren min. Har et rart navn, og blit mobbet gjennom hele oppveksten min. Har blitt kalt stygg av gutter. Ting som det har gjort meg følesemessig. Så at en jente er glad i meg og moren min betyr veldig mye for meg. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg skulle ønske jeg var en av de guttene i klassen som bare dreit i jenter, altså disse sjenerte guttene som tar jenter for luft. De gjør ikke det. De har det ikke lett, snakker av erfaring. Var selv en av de sjenerte guttene som 'tok jentene for luft', og selv om det kanskje ser slik ut er det ikke nødvendigvis faktum. Det er ikke noe gøy å være så usikker på seg selv at man ikke tør å snakke med jenter engang, og dermed ser ut til å ignorere de. Gå rundt å være hemmelig forelsket, men ikke engang tørre å snakke med vedkommene utover skolearbeidet. Beklager at jeg ikke svarer på problemet ditt, men føler likevel at det jeg sier er greit å få med seg. Alt er ikke slik det ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå