Winydancer Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Heisann, starter nok en slik finfin "faller ut av nettverk" tråd. Litt info: Før hadde vi konstant problemer med internetten, og ette å ha prøvd 3-4 modem som vi fikk fra leverandøren vår (Enivest), så fikk vi tilslutt en modem kombinert med router, som fungerer. (Forøvrig har jeg en teori om at det var XBOXen som forstyrra signalene fra modemet, for det fungerte alltid utmerket når strømmen til XBOXen var frakoblet.) -- Uansett: Dette modem/router greiene har fungert greit, men har en tendens til å "disconnecte" samtlige fra internett (eller mer spesifikt: Hele nettverket), på tilfeldige øyeblikker. Virker som om routeren restarter seg. De som har kabel (jeg blandt annet) merker det ikke så ofte, mens de med trådløs merker det veldig ofte. I tillegg tar det noenganger lang tid før det blir kobling igjen. Det skjer veldig ofte da jeg først starter uTorrent, men etter det "faller ut" og "kobler til igjen" så fungerer uTorrent osv smertefritt. Ble veldig rotete, uansett: navnet på denne driten: "P-660HW-T3 v2" Tar imot forslag hjertelig! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nevermind dette. Endret 2. februar 2010 av Winydancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå