Gå til innhold

Philips 32" LCD TV

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en tv som jeg kan bruke som ekstern skjerm til pc'en og primært se tv på (Blu-ray filmer, tv-serier via minnepenn/pc). Føler at jeg ikke trenger en større tv enn 32", med tanke på både størrelse og pris. Skal heller ikke stå plassert i stua.

Har sett litt på denne tv'en her. Noen som kan komme med tilbakemelding på denne tv'en, eller andre tv'er i denne kategorien?

Setter pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei!

Denne tv'n er sikkert fin, til den prisen og være, det som skiller denne fra de dyrere philips modellene er at denne er litt mer "klumpete", høyere responstid (6ms vs. 3ms)mangler amberlight (veggen bak blir lyst opp i bildets farger) og har litt mindre instillinger, hdmi (3 istedet for 4) etc. etc. tror biledkvaliteten på denne er ganske bra! har litt "billigere" preg over seg enn storebrødrene, men ikke nødvendig vis noe spesielt dårligere bilde..

Har du en maks grense på 4k er dette et fint alternativ. ellers er LG 32HL3000 et GODT alternativ, den er litt nettere og veier mindre + at den har litt lavere responstid (1ms mindre) ellers ganske lik.. koster det samme... :)

Endret av antilope118
Lenke til kommentar
hei!

Denne tv'n er sikkert fin, til den prisen og være, det som skiller denne fra de dyrere philips modellene er at denne er litt mer "klumpete", høyere responstid (6ms vs. 3ms)mangler amberlight (veggen bak blir lyst opp i bildets farger) og har litt mindre instillinger, hdmi (3 istedet for 4) etc. etc. tror biledkvaliteten på denne er ganske bra! har litt "billigere" preg over seg enn storebrødrene, men ikke nødvendig vis noe spesielt dårligere bilde..

Har du en maks grense på 4k er dette et fint alternativ. ellers er LG 32HL3000 et GODT alternativ, den er litt nettere og veier mindre + at den har litt lavere responstid (1ms mindre) ellers ganske lik.. koster det samme... :)

Takk for svar! :) Ja, den LG'en du nevnte så veldig fin ut den og. Virket kanskje litt mer "ekslusiv" enn Phillps'en rent utseendemessig. Regner med at dette er den samme tv'en som du anbefalte? (billigere på mpx). Ser at den du anbefalte også har usb-inngang, tror du det fungerer å spille av filmer/bilder/musikk på samme måte som Phillips sin ved å spille av kun via en minnepenn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...