ACD Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjekket fly først, og SAS tok vel 2500 kr eller noe tur/retur. Derfor prøver jeg å finne ut om det er noe å spare på å reise med tog. Noen som vet hva det ville kostet tur/retur? Hvor kan jeg finne ut noe om dette? Funnet rutetabell for tog helt til Hamburg hos NSB, men ikke noe om priser. Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Et tips: Sjekk flypriser til København. Malmø ligger bare en liten togtur unna Kastrup. Om du absolutt skal ta tog fra Oslo, kan man søke på og bestille billetter på www.sj.se Endret 3. februar 2010 av marfo83 Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Swebus har rute fra Oslo til Malmø for under 300 kr. 1 Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Anbefaler fly til København, går tog fra Kastrup til Malmø, kostet vel 80-90 kroner sist jeg var der (2007). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 det koster cirka 212 kroner hver vei med Swebuss for den strekkningen. noe billigere vet jeg ikek om du får det. jeg brkte de fra Oslo til Fanun ifjor og var fornøyd med bussene. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk for svar alle sammen, Swebus var langt billigere enn antatt. Bare å sjekke flypriser til Køben da, i tilfelle jeg kan slippe den lange bussreisen. Dagens store opptur at det ikke var dyrere, er jo tusenlapper å spare på dette Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ja, det kan være ganske mye å spare hvis en leter litt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 blir du bilsyk er det ikek verre enn at du setter deg forran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå