Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Amentio - Nytt utseende, hva syns du?

Amentios nye design - Hva syns du?  

105 stemmer

1. 1. Stem her:

• Mye bedre enn den gamle!!
      22
    • Helt greit, fint med noe nytt..
      25
    • Samma det
      18
    • Den gamle var bedre
      17
    • Æsj og fysj!
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargene var gyselig. Faktisk skulle jeg mye heller gått tilbake til det forrige webmercs-grensesnittet.

I tillegg, når jeg skal sortere på ting, vil jeg ha flere valg å sortere på.

Hvis jeg trykker på f.eks side 9 av 12, trykker på KJØP på et produkt, går den rett tilbaket til side 1 av 12.

I tillegg irriterer det meg generelt at når jeg legger produkter i en handlevogn, forlater PCen for et par timer, ja da er handlevogna mi tom.

For et fargevalg. Rød og grønn? passer ekstremt godt til julen. Blir irritert hvert år når de begynner å selge julemarsipan i juni måned, men hadde aldri trodd at Amentio begynte julen i februar.

Lite sorteringsmuligheter.

Drittbutikk :-) Før fanboysa klikker helt mongo må jeg bemerke at jeg har lagt igjen ca 70.000 kroner det siste året på nettopp Amentio...

Lenke til kommentar

Kundevennlig?? Neida, ikke i det hele tatt. Det finnes faktisk enkelte som liker søkeresultat i tabber (dvs midtre musknapp på firefox), for å åpne mange vinduer samtidig.

Går det på Amentio? Selvfølgelig ikke.

La inn en bestilling i stad, og det var faktisk 200 kroner billigere i forhold til gamle webben!!

Lenke til kommentar

Utseendet betyr lite for min del, men hvor har det blitt av det enorme utvalget av varer som Amentio hadde på sin gamle web?

Under f.eks. "Foto & Video" er det nå skuffende lite å velge i, men tidligere hadde de alt mellom himmel og jord fra utallige produsenter. Ser ut som om det er mest Canon og Sony der nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Synes det er tragisk at de har pris uten moms i stooor skrift, mens med moms er i liten skrift under. Er et rimelig patetisk luretriks.

Ellers ser den ikke mye bra ut.

Står priser med moms for meg. Bare huk av "Priser inkl. mva." på høyre siden. Ikke akkurat store problemet...

Lenke til kommentar
Synes det er tragisk at de har pris uten moms i stooor skrift, mens med moms er i liten skrift under. Er et rimelig patetisk luretriks.

Ellers ser den ikke mye bra ut.

Står priser med moms for meg. Bare huk av "Priser inkl. mva." på høyre siden. Ikke akkurat store problemet...

Godt mulig det, men hvis det var ærlig ment burde den defaulte til inkl. moms, da det er sånn 99% av kundene handler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...