Gå til innhold

Ati Radeon HD 3470 driverproblem!

Anbefalte innlegg

Fikk aldri til å oppdatere driveren min, så jeg slettet den gamle for å få til denne oppdateringen. Nå får jeg ikke til å installere en eneste driver. I enhetsbehandling blir den bare stående som Standard VGA-skjermkort, og den automatiske oppdateringen som Windows prøver på hver gang jeg starter, mislykkes hver gang.

Kortet er ATI Radeon HD 3470

Har oprativsystemet Vista 32-bit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du lastet ned driver fra amd.com eller har du kun brukt windows update? Drivere b0r man helst laste ned fra en annen plass en hos windows update siden microsoft sjelden legger til nyere drivere der.

Jeg har lastet ned fra amd. Dette er på en laptop, så det kan være noe problemer akkurat der. Lastet ned drivermax for å sjekke ut om den klarer problemet. Har også lastet ned direkte fra Packard Bell sine sider, den driver som er anbefalt for maskinen with no luck

Lenke til kommentar

Etter en rask titt paa amd.com fant jeg dette... Driverne maa du laste ned fra laptop produsenten sin side. :)

Edit: var litt for rask der... Det er nok ikke umulig at det integrerte skjermkortet er skadet. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. =/

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar
Etter en rask titt paa amd.com fant jeg dette... Driverne maa du laste ned fra laptop produsenten sin side. :)

Edit: var litt for rask der... Det er nok ikke umulig at det integrerte skjermkortet er skadet. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. =/

DriverMax gjorde susen:D Knall! Sykt vanskelig det skulle være, men deilig når det til slutt gikk

Btw: takk for hjelpen;)

Endret av Agentlegiantwithafreehand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...