vethau Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, Siden jeg har laget på Dreamweaver har jeg nå uploadet på One.com sin server. Og jeg har fått siden i gang, med nytt domene å alt. Problemet er , at sidene blir sidestilt i Internet Explorer, mens i Mozilla Firefox fungerer det helt fint. Noen som kan hjelpe meg med dette? Si ifra dere trenger mer informasjon. mvh Vetle Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kode / Link hadde vært nødvendig. Men er mest sannsynlig kodefeil. Lenke til kommentar
vethau Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Kode / Link hadde vært nødvendig. Men er mest sannsynlig kodefeil. www.marinesafetyub.com Skal du ha Kode til sidene ? eller til Templaten? Laget alt i Dreamweaver. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kodene har vi når har fått linken Du har 28 Errors, 3 warning(s). Rett opp; http://validator.w3.org Lenke til kommentar
vethau Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Men har dette noe med at sidene blir sidestilt ? trodde det hadde noe me div align å gjøre? Finner ikke noe i errors eller warnings som innebærer align.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå