ziR- Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei dere Jeg hadde tenkt å kjøpe meg det utrolige spillet Assassin's Creed 2 for PS3 mye på grunn av dens grafikk og respons fra venner. Men nå skal det jo tydeligvis komme en 3'er, så er det smart av meg å kjøpe AC 2 da ?:S Jeg vil ikke bruke 500 kroner på et spill når en nyere modell kommer om 1 måned. Men hvis det er snakk om 1/2 - 1 år før AC 3 kommer ut på markedet, kjøper jeg AC 2 nå. Hva mener dere jeg bør gjøre og noen aning om når AC 3 kommer ut? Mvh meg! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvor har du hørt at ac:3 kommer ut i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 har bare hørt at AC 3 kommer mente jeg, men kommer det i nærmeste framtid tror du ? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er nok en god stund til, AC2 kom jo nettopp ut nesten. Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 snakker vi 1 år evt ++ ? vil bare være sikker Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror neppe det kommer snart siden AC:2 akuratt kom ut Lenke til kommentar
praystation Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi snakker helt sikkert om ett år. Uansett bør du spille igjennom både 1´ern og 2´ern før 3´ern ettersom det er en triologi. 1´ern er dessverre veldig repeterende og du gjør etter hvert det samme om og om igjen. 2´ern er mye bedre og mer variert. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg føller at folk glemmer at Assassins Creed er en trilogi. Altså man bør spille de 2 første spillene som er ute nå før man eventuelt hiver seg løs på det siste som er på vei. Jeg likte begge spillene veldig godt, første gjorde et meget godt inntrykk, men hadde en repetitiv tone på slutten, mens andre spillet er en utrolig forbedring av første som absolutt må oppleves. Det første spillet kan du få kjøpt for usle 169 kr på CDON.com og andre spillet kan man skaffe seg for ca 300 (betalte 280 selv) på qxl.no. Disse spillene er absolutt verdt pengene! Dessuten hva moro er det å spille siste spillet når man ikke engang vet hele bakgrunns konflikten? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nyere modell? Haha, sorry for at jeg ler. Men med spill funker det ikke sånn. Det kommer ikke nye modeller, det kommer oppfølgere. De er ikke oppgraderinger av de tidligere spillene, de er fortsettelser. Alle er forskjellige, så du kan like godt starte med enern for å få med deg hele trilogien. Det er nok snakk om MINST ett år før 3-ern kommer uansett. Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 ok takker for svar kan låse tråden nå eller hjva man sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå