Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei. Jeg skulle spille PES 09 i dag, og satt spille i xboxen. Xboxen mente at det ikke var et xbox spill. Det stod at jeg måtte sette inn et xbox spill. På dashbordet stod det "play dvd". Dette ordna seg etter jeg tok ut spillet og satt det i igjen. Tror dere dette var et engangstilfelle? Eller tror dere dette kommer til å skje igjen?. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ikke vær redd. Det er nok bare et engangstilfelle. Har 2 Xboxer, og det har skjedd med begge. At den leser dvd osv.. Men jeg bare tar ut og inn disken så fungerer den fint Endret 2. februar 2010 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 har skjedd med meg flere ganger men som sagt bare ta cden ut og inn kan kanskje være at cden har mye shit på seg? vet egentlig ikke, men det skjedde hos meg flere ganger da jeg skulle spille cod 5 og cden var brukt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Moralen her er da: Installer spillet til harddrive, så sparer man drevet og ørene for belastningen. Du kan jo ringe microsoft og forklare problemet hvis det gjentar seg. Endret 2. februar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enig med alle svar i dette innlegget. Har opplevd dette 2 ganger etter jeg kjøpte min 360 Elite i Oktober. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for svar Siden dette er så vanlig så gjør det ikke noe, bare det ikke skjer hele tiden. Jeg har innstalert alle spill som jeg spiller på HD. Untatt et som jeg låner. Dette har jeg gjort nesten fra dag 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå