Solefald Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Heisann! Noken som har erfaring innen sang som kan prøve å forespeile litt forskjellen på måten en synger på? Eg synger til vanlig klassisk musikk, men metal er min favoritt sjanger. Men synger eg popp så får eg berre fram "snakke stemma", men synger eg klassisk så får eg fram all kraft og klang, og får alvorlig mykje større register. Er vel en ganske mørk Bariton =) Kunne tenkt å synge med meir rocka stemme da eg skal få igang eit lite prosjekt med to kompiser på akustisk gitar. Av metal/rock så klarer eg litt eldre ting av Candlemass ganske greit, The 69 Eyes, Beseech + div clean vokal av litt mørkere type. Endret 2. februar 2010 av Solefald Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan prøve å lære deg growls eller screams? dette krever en del å få til riktig og krever at du har god kontroll på strupen, noe en sanger har det er flere guides på youtube b.l.a Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skjønner egentlig ikke hva du spør om, men Paradise Lost har en del interessant vokal som legger seg et sted mellom klassisk sang og metallbrølings: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå