Glenn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lavpris Mobil - Ring billig, tjen CashPoints Dette er det nye abbonementet til Call Norwegian. Du opptjener såkalte CashPoints, som kan benyttes som hel eller delbetaling for flyreiser hos Norwegian. Minuttpris og SMS-pris er 0,35 øre, mens oppstartsprisen er ganske høy, 89 øre. Sammenlignet med f.eks Ludo Gul, knuser jo LudoMobil prisene deres. Mobilnettet som skal brukes er Network Norway der hvor de har dekning, ellers Telenor. http://www.callnorwegian.no/Produktoversik.../Lavpris-Mobil/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den vanlige søplete prisstrukturen. Unaturlig lave priser innelands og overprising til spesialnummer og utenlands. Ja, ja, hvem hadde ventet seg noe annet? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lavpris Mobil - Ring billig, tjen CashPoints Dette er det nye abbonementet til Call Norwegian. Du opptjener såkalte CashPoints, som kan benyttes som hel eller delbetaling for flyreiser hos Norwegian. Minuttpris og SMS-pris er 0,35 øre, mens oppstartsprisen er ganske høy, 89 øre. Sammenlignet med f.eks Ludo Gul, knuser jo LudoMobil prisene deres. Mobilnettet som skal brukes er Network Norway der hvor de har dekning, ellers Telenor. http://www.callnorwegian.no/Produktoversik.../Lavpris-Mobil/ Hva mener du med at Ludo Gul knuser abonnementet? Prisene til Norwegian er vel ett øre billigere, mens pris per MB er 2 kroner dyrere hos Norwegian, samt MMS er litt dyrere hos Norwegian. Men å kalle det å knuse Norwegian er jeg ikke med på! Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva mener du med at Ludo Gul knuser abonnementet? Prisene til Norwegian er vel ett øre billigere Minuttprisene, ja, mens oppstartprisen er 53 øre dyrere. Så hvis ikke gjennomsnittssamtalen din er på over 53 minutter, vil du ringe billigere med Ludo. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser det nå, da skjønner jeg litt mer av utsagnet ditt. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ser det nå, da skjønner jeg litt mer av utsagnet ditt. Ganske enkelt å teste mange ulike telefonnummer der da hvis man er på jakt etter ett nytt enkelt telefonnummer og vil at det skal begynne på 96. Trykke reload noen ganger på nettsida og fikk opp endel ganske enkle telefonnummer å huske. Har uansett ikke tenkt meg dette Call Norwegian nå, så det får bli med tanken. Lenke til kommentar
znappa Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den vanlige søplete prisstrukturen. Unaturlig lave priser innelands og overprising til spesialnummer og utenlands. Ja, ja, hvem hadde ventet seg noe annet? Hva mener du med overprising til spesialnummer og utenlands? Jeg synes tvert imot at prisene ser bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den vanlige søplete prisstrukturen. Unaturlig lave priser innelands og overprising til spesialnummer og utenlands. Ja, ja, hvem hadde ventet seg noe annet? Hva mener du med overprising til spesialnummer og utenlands? Jeg synes tvert imot at prisene ser bra ut. Synes du at det er riktig at det skal koste to og tre kroner i minuttet for å ringe til Elkjøps kundeservice, mens du kan ringe til venner for 35 øre? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Heldigvis mulig å få alternative lokalnumre til de fleste med de tullete femsifrede numrene. Lenke til kommentar
znappa Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den vanlige søplete prisstrukturen. Unaturlig lave priser innelands og overprising til spesialnummer og utenlands. Ja, ja, hvem hadde ventet seg noe annet? Hva mener du med overprising til spesialnummer og utenlands? Jeg synes tvert imot at prisene ser bra ut. Synes du at det er riktig at det skal koste to og tre kroner i minuttet for å ringe til Elkjøps kundeservice, mens du kan ringe til venner for 35 øre? Men slik er det da hos alle mobiloperatører så vidt jeg vet. Ser av signaturen din at du er "storfornøyd Netcom-kunde", noe som er utrolig ironisk med tanke på at Netcom ikke akkurat er den rimeligste operatøren i markedet. Sjekket litt for moroskyld og ser at det i tillegg er billigere hos call norwegian å ringe 5 sifrede nummer enn hos Netcom. Men takket være -M- så slipper vi nå alle å ringe de nummerne (takk for link)..... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den vanlige søplete prisstrukturen. Unaturlig lave priser innelands og overprising til spesialnummer og utenlands. Ja, ja, hvem hadde ventet seg noe annet? Jeg forstår ikke hva som er så galt med denne prismodellen. Operatøren priser ned den mest populære tjenesten ("vanlige" nummer) og for å få det til så priser de opp de mindre brukte tjenestene (spesialnummer og utenlandsbruk). Dette er jo ikke noe annerledes enn at butikkene selger mobiltelefoner med høyt salgsvolum til en lavere fortjeneste enn mer avanserte telefoner. Heldigvis er det valgfritt om man vil benytte disse operatørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå