Gå til innhold

PL: Liverpool - Everton - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ngog suger

Jeg er enig. Babel hadde vært bra nå. Mtp kontring

 

Gi deg. Babel har fått 100 kamper fra start/innbytter Har han ikke greid å spille seg fast til nå, så mange kamper kan nesten kalles fast, så greier han det aldri.

 

 

 

Woohoo, mål :D

Jeg sa ikke noe om at Babel er bedre en Ngog. Jeg sa bare at han hadde passet bra inn i kampbildet isted. Everton pressa for mål, og alle vet at Babel løper fra alle. :)

 

Knew it! :D

Lenke til kommentar

Meget ufortjent ledelse. Men sånn er det; Liverpool har hatt flaks med å vinne de viktige kampene mot lagene som ligger rundt 5-9 plass hele sesongen (jfr: Villa, Tottenham, Everton). Så selv om sesongen under ett hadde fortjent en 9. plass, blir det fort en kunstig høy 5. plass på Liverpool.

Lenke til kommentar
Hva synes dere om Insua så langt i kampen? :)

Han ble jo rundlurt av Donovan... synd Donovan er i Everton, har alltid likt ham som spiller. Han er jækla god, spiller ærlig og har 120-landskamper som 28-åring. Det er ikke dårlig.

 

Sant.. Insua har ikke hatt sin beste kamp idag.

Donovan imponerer meg ;)

Lenke til kommentar
Meget ufortjent ledelse. Men sånn er det; Liverpool har hatt flaks med å vinne de viktige kampene mot lagene som ligger rundt 5-9 plass hele sesongen (jfr: Villa, Tottenham, Everton). Så selv om sesongen under ett hadde fortjent en 9. plass, blir det fort en kunstig høy 5. plass på Liverpool.

Ufortjent? Everton har hatt en stor sjanse hittil. Det var headingen til Cahill. Utenom det så har dem ikke prestert stort forran mål.

Lenke til kommentar
Sant.. Insua har ikke hatt sin beste kamp idag.

Tingen med Insua er at han er god offensivt, men mangler på det defensive. Blir fort en rundingsbøye når vi møter offensive lag.

 

Maxi har heller ikke hatt den beste kampen i dag, vært nokså anonym når jeg tenker over det...

 

Nå har ihvertfall Maxi sjangsen til å vise hva han er god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...