Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Pienaar burde ha fått rødt. Stygg stempling. Ponytails takling var helt latterlig, helt klart rødt kort. Carra kunne også ha fått rødt, men det hadde vært litt feil. Ellers, herlig derby-kamp. Gledelig å se Arteta. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Skjer med at Fellaini ikke får rødt kort også? Grunnen er nok at det var den første ordentlig stygge taklinga. Er jo ofte sånn med gult også i starten av en kamp. Denna var på grensa, en sånn til og du får gult liksom. Her var det jo 3-4 stygge taklinger på under 5 min. Klart dommeren må sette en grense. Dessverre gikk det utover Liverpool, men rutinerte spillere burde vite slikt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Allerede glemt hva Carra gjorde, enlighten me please Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jaja, du fikk som du ville da Smågal/Hyperio. Fellaini ser ikke ut som han kommer tilbake. Det tar ofte et rødt kort å fikse sånt. Og ja, Kyrgiakos sitt er klart rødt kort. Pienaar sin er ekkel og KUNNE vært rødt kort. Men jeg synes ikke Fellaini skal få rødt kort for det der, er jo Kyrgiakos som går inn sånn og skaper situasjonen. Ellers så skulle Carra også hatt rødt ja mtp på den tidligere som ikke ble gult kort. Og ja, Fellaini ut. Vær fornøyd dere. Hahahaha Lucas sine pasninger, ALLTID like morsomt. Arteta i form er x antall bedre enn hårballen. Heldigvis er ikke spanjolen i form. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Dere får ALLE frispark nå da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Allerede glemt hva Carra gjorde, enlighten me please To taklinger, ene hvor han grisetaklet bakfra. Men som sagt, det hadde vært urettferdig siden Pienaar ikke fikk rødt. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Dere får ALLE frispark nå da... Dommeren driver å kompensere.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Tofots nedklipping bakgra, opp ved Evertons hjørneflagg. En sånn "takk for sist"-takling. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 phunkie, han har ikke spilt i nesten ett år nå. Og Fellaini har vært SYK i det siste, så ja, stort tap for Everton. Og se der, Everton skulle hatt et klart frispark der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Divard strikes again...... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Last 10 minutes: Liverpool 17 % Everton 83 % Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Heerregud Gerrard. Herregud. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 phunkie, han har ikke spilt i nesten ett år nå. Og Fellaini har vært SYK i det siste, så ja, stort tap for Everton. Og se der, Everton skulle hatt et klart frispark der. Nettopp. Derfor jeg sa det jeg sa. At Arteta i form er mye bedre enn hårballen. Og ja, jeg vet at han har vært skadet, derfor jeg sa han ikke var i form Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 FRISPARK NÅ SCORER GERRARD! Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Uff.. der falt han for lett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hahaha Gerrard altså. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Rutinert, blir jo hindret. no doubt bout that Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Rutinert, blir jo hindret. no doubt bout that Jo sant. Det var kontakt, men han hadde ikke lagt seg slikt om det ikke var så nær mål Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Uff.. der falt han for lett. Han falt lett, men det var jo det han ville ha også. Det var jo et frispark. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 SVært godt utført starfish og nydelig frispark i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå