Gå til innhold

PL: Liverpool - Everton - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med at Fellaini ikke får rødt kort også?

 

Grunnen er nok at det var den første ordentlig stygge taklinga. Er jo ofte sånn med gult også i starten av en kamp. Denna var på grensa, en sånn til og du får gult liksom. Her var det jo 3-4 stygge taklinger på under 5 min. Klart dommeren må sette en grense. Dessverre gikk det utover Liverpool, men rutinerte spillere burde vite slikt.

Lenke til kommentar
Jaja, du fikk som du ville da Smågal/Hyperio. Fellaini ser ikke ut som han kommer tilbake. Det tar ofte et rødt kort å fikse sånt.

 

Og ja, Kyrgiakos sitt er klart rødt kort. Pienaar sin er ekkel og KUNNE vært rødt kort. Men jeg synes ikke Fellaini skal få rødt kort for det der, er jo Kyrgiakos som går inn sånn og skaper situasjonen.

 

Ellers så skulle Carra også hatt rødt ja mtp på den tidligere som ikke ble gult kort.

 

Og ja, Fellaini ut. Vær fornøyd dere.

 

Hahahaha Lucas sine pasninger, ALLTID like morsomt.

Arteta i form er x antall bedre enn hårballen. Heldigvis er ikke spanjolen i form. :D

Lenke til kommentar
phunkie, han har ikke spilt i nesten ett år nå. Og Fellaini har vært SYK i det siste, så ja, stort tap for Everton.

 

Og se der, Everton skulle hatt et klart frispark der.

Nettopp. Derfor jeg sa det jeg sa. At Arteta i form er mye bedre enn hårballen. Og ja, jeg vet at han har vært skadet, derfor jeg sa han ikke var i form :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...