Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Merseyside derby. Se filmen hos Youtube Fuck off cunts! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Da har jeg benket meg fremfor prosjektoren og er klar til kamp! Gleder meg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hater Fellaini. Føler på meg allerede nå at han kommer til å skade noen på laget vårt, jævla cunten selv. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Scorer Gerrard fra et langskudd så kommer jeg i buksa idag. Hadde vært heeeeeeerlig. Endret 6. februar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ble litt stressa, våkna akkurat nå, men det er i tide til at jeg får sett at vi vinner. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Da er det igang Lykke til! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Haha..billig frispark til Reina, men det er vel slik det er. Skummel frisparkposisjon nå! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Angrep på keeper er angrep på keeper, uansett hvor mye. edit: Angrep ble litt voldsomt, forstyrre er vel et bedre ord. Endret 6. februar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Uff, tror vi hadde vært bedre tjent med Kuyt på topp i akkurat denne kampen. Føler ikke at Ngog vet hva et slikt derby går ut på. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Angrep på keeper er angrep på keeper, uansett hvor mye. edit: Angrep ble litt voldsomt, forstyrre er vel et bedre ord. Men du er enig i at utespillerene har lov å hoppe opp som i en vanlig duell? Var vel egentlig det som skjedde der. Ingen hender eller albuer ute å slang der.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Angrep på keeper er angrep på keeper, uansett hvor mye. edit: Angrep ble litt voldsomt, forstyrre er vel et bedre ord. Men du er enig i at utespillerene har lov å hoppe opp som i en vanlig duell? Var vel egentlig det som skjedde der. Ingen hender eller albuer ute å slang der.. Joda, men nå hoppet de inn i Reina, noe du så på reprisen. Menmen, fillesak å diskutere om. Må heller følge med på kampen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Mascherano er en sympatisk type ... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Mascherano er en sympatisk type ... Javel, og problemet er? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hater Fellaini. Føler på meg allerede nå at han kommer til å skade noen på laget vårt, jævla cunten selv. Eller kanskje bli skadet av Mascherano. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hehe..sant nok Men det er egentlig greit de er litt strengere innen for 16 meteren og på keeperdueller selv om det ikke står i regelverket at de skal være det. Bra fart i kampen hittil Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Håper Masche fortsetter med å få Afro av banen. Hater han. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Håper Masche fortsetter med å få Afro av banen. Hater han. Hva er det slags holdning? Er det ikke bedre om Liverpool rundspiller de i stedet? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Fellaini.....Hver gang jeg ser mannen lurer jeg på hvordan i all verden det er mulig å heade med den syke afroen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Selvfølgelig, men han prøver kun å sabotere i stedet for å spille. Alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå