Jefe Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er vel ingen overraskelse at jeg vil ha Aqui inn for Lucas på midtbanen. Ellers så ser laget greit ut. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Antakelsen er basert på hvem som spilte med hvitt overtrekk på dagens trening, så det kan jo tenkes at Rafa har en overraskelse eller to på lager. Uansett et ganske bra lag, men ville også sett Aquilani. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ganske tidlig å si noe om laget da, men eneste som er interessant å se er treeren bak spissen og hvem som er spissen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Faen, ingen Riera? Nei takk til det. Da ville jeg heller kjørt Maxi på høyre og Kuyt opp på topp. Ja, alene faktisk. Alle vil ha Aquilani inn for Lucas, men det har jeg allerde spådd for snart en uke siden at ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Han får vel spille noen minutter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, det er mulig. Tenkte på fra start. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jajee, matchday. Taper dette, viktig å kjøpe mye pils til kampen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Uff, må opp kvart på 2 for å se den, blir knallhardt etter et 12 timers nattskift, men våkner vell etter første målet. (som i 4-1 over United kampen, får si jeg vokna når Torres scoret) Tror vi tar denne, men mye står og faller på kreativiteten på topp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg håper Agger spiller, jeg. Den fyren gjør så mye mye mer for laget enn det han gjør med ballen. Åpner store rom, og tilfører et defensivt Liverpoollag noe litt mer offensivt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 waky waky! Kamptrådene er sååååååååå kjedelig >"Jeg vil se Aquilani" > "Ja jeg også, men alle vet at Raflol ikke benker han" > "jaja..... kan håpe dah. håper agger også spiller da <3" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Kampstart nærmer seg, endelig har jeg tid til å se en kamp... blitt lite av det den siste tiden. Gleder meg Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Reina, Carragher, Insua, Agger, Kyrgiakos, Mascherano, Lucas, Gerrard, Kuyt, Rodriguez, Ngog. Subs: Cavalieri, Aquilani, Riera, Aurelio, Babel, Degen, Skrtel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 tippetips: 3-0 til Liverpool. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 The Reds XI in full: Reina, Carragher, Insua, Agger, Kyrgiakos, Mascherano, Lucas, Gerrard, Kuyt, Rodriguez, Ngog. Subs: Cavalieri, Aquilani, Riera, Aurelio, Babel, Degen, Skrtel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 oh pretty lucas.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Howard Neville Heitinga Distin Baines Donavon Fellaini Osman Piennar Cahill Saha Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Rafa du er et fitthål til tider. Benker Aqui IGJEN!! Håper Maxi scorer. Skal faen ikke tape i dag. Benker meg foran TV'en nå. Snakkes gutta og lykke te. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Håper Gerrard mest av alle scorer. Trenger han i fyr og fuckings flamme. Noe slikt Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Merseyside derby. Håper på "pent" spill, if you feel me. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Arteta på benken jo. Har savnet han virkelig, var konge første halvdel av forrige sesong. Skader har ødelagt mye for han, men gledelig å se at han er tilbake nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå