Gå til innhold

PL: Liverpool - Everton - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anti-fotball og mangelfull forestilling. Hva forventer du når vi spiller en kamp som i dag med 10 mann? Er enig at vi har mye å rette på offensivt sånn generelt, men i dag er jeg meget fornøyd med at vi kriger til oss 3 poeng. Og jeg tror fortsatt at vårt beste spill kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Ser poenget, men jeg mener at sesongen vår til nå har vært alt for mye start-stopp, et skritt frem og tre tilbake osv. Og jeg har fortsatt tro på at hvis vi kan fortsette å ta poeng, spille på oss mer selvtillit og få en mer eller mindre skadefri tropp vil spillet komme seg :)

Lenke til kommentar

Håper ikke minst Riera og Aquilani i form kan være med på å finne tilbake til godspillet. Samt solo prestasjonene til Bønna.

 

Husker godt i fjor når vi ble regnet som PL mest underholdene lag :)

Det er vi vell til dels nå også, men på feil måte :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Sett i objektive øyne kan jeg dele med dere hva jeg mener om kampen.

 

Liverpool startet friskt. Det gjorde også Everton, og kampen svingte frem og tilbake. Etter et titals minutter begynner temperamanget på begge lag å vokse. Everton gjør et par stygge taklinger og er ufine, noe som ender opp i et Liverpoollag på tuppa. Helt til Kyrgiakos virkelig taklet Fellaini stygt. Direkte rødt, som fortjent. Veldig urutinert. Her må dommeren sette ned foten, og det burde Liverpool spillerene skjønt før utfallet. Liverpool spiller rutinert ut førsteomgang uten baklengs. God arbedsmoral.

 

2 Omgang starter også bra for Liverpool, de er solide defensivt, og har kontroll. De skaffer etterhvert en corner. Kuyt header inn ledelsen. Helt fortjent var det ikke, men helt greit. Ville ikke vært fortjent om Everton putta heller. Liverpool spiller smart etter scoringen. De legger seg litt tilbake, og har full kontroll over kampen. De jobber og sliter, noe som betaler seg i et Evertonlag som ikke klarer spesielt mye i angrep. Liverpool er smarte og spiller kampen ut med god taktikk.

 

Noen god kamp var det ikke. Spillemessig har Liverpool langt igjen om de skal kjempe blandt de 2 første i PL. De spilte dog med 10 mann, og er selvfølgelig berørt mye av det. Kampen var uansett en spennende affære, og jeg er fortsatt glad jeg fikk den med meg.

 

PS: Bare bedømt ut av denne kampen.

Lenke til kommentar
anti-fotball?, den må du utdype Game.

Lite eller ingen plan offensivt. Lite kreativitet og underholdning for oss nøytrale, for det er ingen teknisk begavete spillere eller noen med ekstreme ferdigheter i laget. Liverpool er et allround jobbe-lag uten appell for meg.

 

Greit at dere fikk rødt kort i denne kampen, men er det noen her som tror Liverpool hadde spilt noe særlig bedre med 11 mann? I sure don't. Dere ville nok hatt noe mer ball, men ellers ser jeg ikke allverdens forskjell på denne og flere av Liverpools siste "seire"

 

Men 3p er det viktigste i fotball og denne helgen var strålende for Liverpool mht tabellsituasjonen :)

Lenke til kommentar
anti-fotball?, den må du utdype Game.

Lite eller ingen plan offensivt. Lite kreativitet og underholdning for oss nøytrale, for det er ingen teknisk begavete spillere eller noen med ekstreme ferdigheter i laget. Liverpool er et allround jobbe-lag uten appell for meg.

 

Greit at dere fikk rødt kort i denne kampen, men er det noen her som tror Liverpool hadde spilt noe særlig bedre med 11 mann? I sure don't. Dere ville nok hatt noe mer ball, men ellers ser jeg ikke allverdens forskjell på denne og flere av Liverpools siste "seire"

 

Men 3p er det viktigste i fotball og denne helgen var strålende for Liverpool mht tabellsituasjonen :)

Nå har ikke liverpool spilt bra fotball en eneste kamp denne sesongen. Engelsk fotball er kjempefotball, skal du ha finspill må du nok forholde deg til LaLiga.

Lenke til kommentar
anti-fotball?, den må du utdype Game.

Lite eller ingen plan offensivt. Lite kreativitet og underholdning for oss nøytrale, for det er ingen teknisk begavete spillere eller noen med ekstreme ferdigheter i laget. Liverpool er et allround jobbe-lag uten appell for meg.

 

Greit at dere fikk rødt kort i denne kampen, men er det noen her som tror Liverpool hadde spilt noe særlig bedre med 11 mann? I sure don't. Dere ville nok hatt noe mer ball, men ellers ser jeg ikke allverdens forskjell på denne og flere av Liverpools siste "seire"

 

Men 3p er det viktigste i fotball og denne helgen var strålende for Liverpool mht tabellsituasjonen :)

 

Bare for at agrepsspillet for tiden er labert, så er det ikke slik at vi ikke har en plan.

Som jeg har nevnt kom det seg i denne kampen, og når vi spiller uten Bønna, Aquilani, Jhonson og Torrres forventer ivertfall ikke jeg noen samba fotball.

Og i en derby kamp kan flott angrepsspill fort være relativt skjelden vare, ivertfall i sånn knokkelkamp som denne.

For å si det slik, vi jobber med saken.

PS: Vi var 12 man til å begynne med, så vi spilte i store deler av kampen med 11 ;)

Nei, vi hadde ikke vert bedre med 11 man, Røde kortet gav oss en extra piff til å gi enda mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...