Gå til innhold

PL: Liverpool - Everton - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ngog suger

Jeg er enig. Babel hadde vært bra nå. Mtp kontring

 

Gi deg. Babel har fått 100 kamper fra start/innbytter Har han ikke greid å spille seg fast til nå, så mange kamper kan nesten kalles fast, så greier han det aldri.

 

 

Woohoo, mål :D

Jeg sa ikke noe om at Babel er bedre en Ngog. Jeg sa bare at han hadde passet bra inn i kampbildet isted. Everton pressa for mål, og alle vet at Babel løper fra alle. :)

 

 

Knew it! :D

 

 

Vel, jeg blandet nok de to innlegga deres til "N'gog suger, få innpå babel" :p Er nok bare litt lei av at babel blir høynet opp i skyene ;)

 

Problemet til babel er iallefall at han ikke stokker beina og ikke jobber nok.

 

 

Men nå ble det nå seier, får rigge meg til med hull mot city kampen og håpe city avgir poeng ^^

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg Veritas_!

Bortsett fra at han ikke stokker bena ;)

 

Vell vell, grisekamp. Everton har noen fitte spillere. Masche kan være litt grisen av og til, men de var mye verre. Godt Fellani ble skadet, for det fortjente han jaggu. Og slikt hører du ikke ofte fra meg.

 

Bra kamp av oss, virkelig arbeidsseier. Jeg syns dere er vell hard mot Insua da, syns har var bra i dag jeg. Maxi var litt usynlig, men jobbet meget bra deffansivt.

Kuyt var i begge 16 meterene til alle tider, sinnsvak jobbing og fikk faktisk utrettet en god del. Det var ikke bare løping.

Utrolig fornøyd med 3 poeng i dag.

 

Sattern, sånn blir det når de er mer opptatt av å skubbe Kuyt. Sinnsvak prestasjon å heade den inn. Dog var innlegget meget bra.

 

Delig å slå et lag fullt av avdanka United spillere :D

Lenke til kommentar

Sterk innsats og det var det vi vant på i dag. Det er jeg fornøyd med. Du kommer langt med litt innsats og moral.

 

Kvaliteten mangler vi. Det offensive spillet er vel egentlig ikke å spotte noen plasser, og det lille offensive spillet vi greier å få frem dreier seg altfor ofte om tilfeldigheter. Det er vi nødt til å forbedre oss på, og jeg tviler - desverre - på at det vil skje under Rafa.

Lenke til kommentar

Ikke enig Jefe. Syns vi viser mye mer spor av godt angrepspill i dag. Vi har bevegelse, høyt balltempo, løp og forholdsvis gode innlegg. Og det uten Aquilani og Riera på banen.

Dette er mye pga innsatsen og moralen du nevner. Men vi kan vist vi vil, det scorter imidlertid på topp. Dog er ikke det så rart. Vi kan ikke forvente Torres klasse av Ngog.

Alt i alt er jeg godt fornøyd, da dette er en vanskelig kamp, spesielt med 10 man.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser det ikke. Synes vi generelt er altfor dårlige til å gå på offensive løp og står heller for ofte og venter på ballen. Defensivt arbeider vi (udiskutabelt) veldig bra for tiden.

 

Jeg er også fornøyd, ikke misforstå :), dog det er mer med resultatet, innsatsen, og moralen. På det spillemessige offensivt har vi veldig mye å gå på. Jeg har vært tilhenger av N'Gog siden han spilte sine første preseasonkamper i '08. Jeg var en av få som forsvarte ham når andre lurte på hva faen han gjorde i Liverpool, og mente at Pacheco og Nemeth var tusen ganger bedre uten å ha sett de spille noe nevneverdig.

Lenke til kommentar

Digg med seier i dag, enorm arbeidsinnsats og trykk gjennom hele kampen. Deilig å se at vi kommer seirende ut av det.

 

Angående det offensive spillet så har jeg tro på at det vil komme seg etterhvert. Enkelte tendenser i dag, men vanskelig å kreve mye i en slik kamp og med 10 mann i over en time.

 

This city's all ours :fun:

Lenke til kommentar
The Game vil vel kvitte seg med Ferguson etter hvert eneste tap, om jeg ikke husker feil.

Latterlig og uriktig påstand, men ikke uventet at den kom fra deg kjære trollet mitt.

 

Sånn i ettertid kan jeg vel innrømme at mine kommentarer i denne tråden etter kampslutt var av en lavere standard. Ikke lett å holde seg i skinnet for en drittsekk av mitt kaliber, spesielt ikke når Liverpool "byr" opp til en mangelfull forestilling på eget gress. Syntes ikke Liverpool fortjener skryt for å spille det jeg anser som anti-fotball, men for all del, ingen skal ta fra LFC innsatsen laget la ned for dagen.

 

God helg

 

:)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...