Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Det er The Game, drit i han. Deilig med en så sinnsykt fortjent seier! :D Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Elendig keeperarbeid av Howard på målet, burde aldri blitt mål. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Fikk med meg alt og det røde kortet blir bare en unnskyldning for hvordan Liverpool hadde spilt uansett. Grått. Menmen, gratulerer. :) Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem leser igrunn innleggene til The Game lenger igrunn? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 The Game <3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Aaah, seieren blir så mye deiligere når scumsa kommer inn Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Du tydeligvis. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) The Game <3 Greit så lenge man er man u supporter, for der er jo alt gull og grønne skoger.. Btw, gratulerer med seieren idag Liverpool. Alt sett under ett, så er vel resultatet rettferdig idag. Endret 6. februar 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Aaah, seieren blir så mye deiligere når scumsa kommer inn Enig. Skjønner ikke at folk må slenge dritt om en annen klubb dem ikke liker. Er jo et par her som er nøytral. Men det er alltid en eller annen pappskalle som alltid lager kvalme. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Nå snakket jeg mer om innleggene til Game, enn hvilket lag han holder med. Han kjører samme stilen i United-kategorien. Herlig Han setter litt farge og temperatur på forumet, og det er bare deilig, spesielt når man er i kampmodus. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 The Game vil vel kvitte seg med Ferguson etter hvert eneste tap, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ngog suger Jeg er enig. Babel hadde vært bra nå. Mtp kontring Gi deg. Babel har fått 100 kamper fra start/innbytter Har han ikke greid å spille seg fast til nå, så mange kamper kan nesten kalles fast, så greier han det aldri. Woohoo, mål Jeg sa ikke noe om at Babel er bedre en Ngog. Jeg sa bare at han hadde passet bra inn i kampbildet isted. Everton pressa for mål, og alle vet at Babel løper fra alle. Knew it! Vel, jeg blandet nok de to innlegga deres til "N'gog suger, få innpå babel" Er nok bare litt lei av at babel blir høynet opp i skyene Problemet til babel er iallefall at han ikke stokker beina og ikke jobber nok. Men nå ble det nå seier, får rigge meg til med hull mot city kampen og håpe city avgir poeng ^^ Endret 6. februar 2010 av Veritas_ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg er helt enig med deg Veritas_! Bortsett fra at han ikke stokker bena Vell vell, grisekamp. Everton har noen fitte spillere. Masche kan være litt grisen av og til, men de var mye verre. Godt Fellani ble skadet, for det fortjente han jaggu. Og slikt hører du ikke ofte fra meg. Bra kamp av oss, virkelig arbeidsseier. Jeg syns dere er vell hard mot Insua da, syns har var bra i dag jeg. Maxi var litt usynlig, men jobbet meget bra deffansivt. Kuyt var i begge 16 meterene til alle tider, sinnsvak jobbing og fikk faktisk utrettet en god del. Det var ikke bare løping. Utrolig fornøyd med 3 poeng i dag. Sattern, sånn blir det når de er mer opptatt av å skubbe Kuyt. Sinnsvak prestasjon å heade den inn. Dog var innlegget meget bra. Delig å slå et lag fullt av avdanka United spillere Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Sterk innsats og det var det vi vant på i dag. Det er jeg fornøyd med. Du kommer langt med litt innsats og moral. Kvaliteten mangler vi. Det offensive spillet er vel egentlig ikke å spotte noen plasser, og det lille offensive spillet vi greier å få frem dreier seg altfor ofte om tilfeldigheter. Det er vi nødt til å forbedre oss på, og jeg tviler - desverre - på at det vil skje under Rafa. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke enig Jefe. Syns vi viser mye mer spor av godt angrepspill i dag. Vi har bevegelse, høyt balltempo, løp og forholdsvis gode innlegg. Og det uten Aquilani og Riera på banen. Dette er mye pga innsatsen og moralen du nevner. Men vi kan vist vi vil, det scorter imidlertid på topp. Dog er ikke det så rart. Vi kan ikke forvente Torres klasse av Ngog. Alt i alt er jeg godt fornøyd, da dette er en vanskelig kamp, spesielt med 10 man. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Vel, jeg ser det ikke. Synes vi generelt er altfor dårlige til å gå på offensive løp og står heller for ofte og venter på ballen. Defensivt arbeider vi (udiskutabelt) veldig bra for tiden. Jeg er også fornøyd, ikke misforstå , dog det er mer med resultatet, innsatsen, og moralen. På det spillemessige offensivt har vi veldig mye å gå på. Jeg har vært tilhenger av N'Gog siden han spilte sine første preseasonkamper i '08. Jeg var en av få som forsvarte ham når andre lurte på hva faen han gjorde i Liverpool, og mente at Pacheco og Nemeth var tusen ganger bedre uten å ha sett de spille noe nevneverdig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Er heller ikke helt fornøyd med det offensive. Og tror heller ikke det kan skade at Pacheco får prøve seg når vi lar N'Gog spille hele tiden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Digg med seier i dag, enorm arbeidsinnsats og trykk gjennom hele kampen. Deilig å se at vi kommer seirende ut av det. Angående det offensive spillet så har jeg tro på at det vil komme seg etterhvert. Enkelte tendenser i dag, men vanskelig å kreve mye i en slik kamp og med 10 mann i over en time. This city's all ours Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Og tror heller ikke det kan skade at Pacheco får prøve seg når vi lar N'Gog spille hele tiden. Nei, la han for all del spille. Det var en diskusjon som hovedsaklig pågikk i forrige sesong jeg snakket utifra. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) The Game vil vel kvitte seg med Ferguson etter hvert eneste tap, om jeg ikke husker feil. Latterlig og uriktig påstand, men ikke uventet at den kom fra deg kjære trollet mitt. Sånn i ettertid kan jeg vel innrømme at mine kommentarer i denne tråden etter kampslutt var av en lavere standard. Ikke lett å holde seg i skinnet for en drittsekk av mitt kaliber, spesielt ikke når Liverpool "byr" opp til en mangelfull forestilling på eget gress. Syntes ikke Liverpool fortjener skryt for å spille det jeg anser som anti-fotball, men for all del, ingen skal ta fra LFC innsatsen laget la ned for dagen. God helg Endret 6. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå