Varmo Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 06.02.10 Liverpool - Everton Kampstart: 13.45 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: Martin Atkinson Det er klart for sesongens andre Merseyside-derby, og det er det Everton sin tur til å gjeste Anfield denne lørdags formiddagen. Lagene har møtt hverandre tidligere denne sesongen, og da måtte Everton se seg slått 0-2 på eget gress. Begge lagene ligger ganske høyt opp på formtabellen, og de står med like mange poeng de siste 6 kampene. Ingen av lagene har heller tapt i serien i denne perioden. Liverpool har Torres, Benayoun og Johnson definitivt ute, mens Agger satt på benken mot Bolton og bør forventes klar. I tillegg har både Kelly og El Zhar spilt for reservelaget siden sist, og kan bli vurdert med i kamptroppen. Igjen en meget viktig kamp for Liverpool dersom de skal henge på i kampen om den viktige 4. plassen, og kun tre poeng er godt nok mot rivalene fra andre siden av Stanley Park. Røde fans vil også håpe at Gerrard viser seg som den spilleren han virkelig er i denne kampen, og det forventes mer av tendensene som kom mot slutten av oppgjøret mot Bolton. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Carragher-Kyrgiakos-Agger-Insua ---Mascherano--Aquilani--- Kuyt--Gerrard--Riera ----N'Gog---- Mulig startoppstilling - Everton: ----Howard---- Neville-Heitinga-Senderos-Baines Donovan-Fellaini-Osman-Pienaar ---Cahill--- ----Saha---- Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Gleder meg til denne kampen, denne seieren er vår Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Kanskje litt tidlig for kamptråd, men hadde den klar, så postet den likegodt. Håper Kyrgiakos får fornyet tillit i forsvaret denne kampen, han har spilt bra i det siste og sånn sett gjort seg fortjent til det, samtidig som Everton har flere gode hodespillere som må passes på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Det er aldri for tidlig Termo. Syns Skrtel skal få spille litt til, klarer ikke se de helt store forskjellene på ham og Agger, ivertfall ikke i år. Samtidig vil jeg ikke matche plastikkdansken for tidlig. Cahill må passes på ja, voter for Kyrre jeg også. Vil har Masche-Aquilani, men vi får nok Masche-Lucas. Faen, nå brant du middagen min Endret 2. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 HVA? Ser ikke forskjellen på Agger og Skrtel? Vurdert å se kampene på tv og ikke en dårlig stream? Nei huff, Skrtel virker helt på viddene når han går i taklinger i år, sparker ned folk og treffer generelt sjeldent med taklingene lengre. Virker som Agger tilfører ro i forsvaret, at midtstopperkollegaen kan føle seg mer trygg. Har jaggu vært mye slurv der i år, overraskende mye mindre med Agger i tospann med en eller annen. Kyrre og Agger for meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ich had fremmover på banen i tanken At Agger ikke har vert så god der i år som tidligere. Forøvrig var vell ikke forsvaret særlig bedre om Agger var på banen? Ser forresten ingen kamper på stream Endret 2. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 I seeeeee. Nei det er jo sant. hehe Mja, synest å huske det. Slipper alle de vannvittig elendige klareringene som fører til at vi mister ballen og blir angript igjen. Generelt mindre slurv når han spilte, nå har jo det forbedret seg en hel del når han ikke har spilt også da. Men før vi begynte å få taket bakover på banen igjen så var det Agger som tilførte ro og trygghet i forsvaret. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Kunne forresten vert interesangt å sett en statestikk på saken. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes både Skrtel å Agger stiller bak Kyrgiakos i køen for øyeblikket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hadde smakt meget gode med en ny Everton-seier ja. Liverpool har vært gode(bedre ivertfall) på Anfield så langt i år. Endret 3. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan forsåvidt være enig i det ogger, dog er diskusjonen med tanke på at Carra er på Høyre back. Vi kan jo håpe vi får se Kelly der denne kampen. 3 poeng er viktigere enn hvem vi seirer over imo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Alltid tøft med derbyoppgjør. Håper selvsagt Everton lurer Liverpool på Anfield. Men tror nok prestisjen gjør at stjernene hever seg og viser hvem som er best i byen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Lucas starter nok i denne kampen. No way Lucas vrakes twice av Rafa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Finner ingen videoer på youtube som disser everton. Kjedelig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke dissing kanskje, men underholdende uansett. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) To tap på 20 kamper vitner om hvem som er storebror i byen. Tror vi tar denne 1-0. Quickquestion. Blir det landstreff Lillehammer/tryvann på deg Termo? Endret 5. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Har egentlig ikke mye å si annet enn jeg tror vi vinner. Må bare få denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Blue and white shite! Oh Everton blue shite, Oh Everton blue. Why don't you win trophies like Liverpool do? Why do supporters keep following you? Oh, Everton blue shite, Oh Everton blue! Liverpool are magic - Everton are tragic, nananana! _____________________________________________ Bitterness Bitterness The only thing that the blues possess I thank the lord that i've been blessed Without that BLUE SHITE Bitterness!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Lett seier for hjemmlaget. Dere virker ganske skjerpet dette året, og kommer til å ta fjerdeplassen lett. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Går rykter om at dette er laget: Reina Carragher-Kyrgiakos-Agger-Insua --Mascherano--Lucas-- Kuyt-Gerrard-Maxi ----Ngog---- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå