Kasp0me Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, jeg har søkt litt rundt og har ikke funnet noen poster som minner om dette tilfellet så skriver her. I mitt tilfelle har jeg en raptordisk på 150 gb og vil at hardisken kun skal brukes på windows 7 og spill. Problemet er som følger at jeg IKKE vil ha "brukeren" på Raptoren. Jeg har en disk på 1 tb og vil ha brukeren der. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg er ikke sikker på om det finnes en enkel måte å få Windows 7 til å ha "brukerne" noe annet sted enn på C: (som er det normale). Når du sier at du vil ha "brukeren" på D:, er det hovedsaklig fordi du ikke vil at C: skal fylles opp med bilder, musikk, videoer og andre bruker-dokumenter? I så fall kan du jo se på om du ikke kan oppnå det ved å ta i bruk Libraries som kom i Windows 7. Det kom nylig opp en artikkel om Libraries på Paul Thurrott's SuperSite for Windows. I korte trekk, du oppbevarer dine mediafiler (e.l.) i passende foldere på D: og legger disse folderne inn i Libraries. Istedenfor å bruke My Documents, My Music osv., bruker du dine Documents og Music libraries, og rent fysisk ligger disse filene på D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå