Caliente Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Tror loggen av samtalen vil si nok i denne saken. legg merke til datoene. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Spørsmål 2009-12-27 Jeg mottok nylig Roccat Kave fra dere. Men det er noe løst i høyre øreklokke som irriterer meg noe grenseløst. Ettersom en venn av meg har samme headsett og ikke noe løst, vil jeg gjerne bytte headsettet i ett nytt. Svar 2009-12-28 Hei Anders, Vi sender deg en returfraktlapp og de nødvendige tolldokumenter så du kan sende det tilbake til oss og få det byttet ut. Pakk det ned i en eske og fest fraktlappen og tolldokumentene på utsiden av pakken. Innlever den til Posten. Når vi mottar returen sender vi deg et nytt headset eller gir deg pengene tilbake alt etter hva du ønsker. Spørsmål 2010-01-19 Hei igjen. Er nå en stund siden jeg sendte dette og har ikke sett noe nytt. Mulig med en liten oppdatering? Svar 2010-01-26 Hej Anders Vi mottog ditt paket igår på vårt kontor. Vi återkommer så fort vi kontrollerat ditt paket i detta ärendet. Vi har väldigt mycket att göra för tillfället men vi jobbar så fort vi kan. Vi räknar med ditt tålamod. Svar 2010-02-02 Hej Anders. Vi har nu mottagit och kontrollerat din retur av hörlurar. Vi har gjort en reklamationsförfrågan hos tillverkaren och återkommer i detta ärende så snart vi fått ett svar från dom. Ha en fortsatt trevlig dag. Spørsmål 2010-02-02 SENSURERT ------------------------------------------------------------------------------------------ Så, her sitter jeg da. Etter 1 MÅNED. At jeg ikke holdt meg til komplett.no Hadde det ikke vert for at svenskene har ett så morsomt ord som hörlurar for headsett. Hadde jeg virkelig blirr irritert her! Endret 2. februar 2010 av Caliente Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan er det med tollen ut av Norge? Kan ha noe med det å gjøre!? Tar jo fort 10-16 dager får å få noe med en verdi over 200,- gjennom tollen inn til Norge! Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Fikk alle tolldokumenter av CDON. (pga annen hobby kan jeg nesten alt om tollen. Og har ikkeno positivt å si om den heller )Og rett som det er..-> De dokumentene greide posten å rote bort! Men jeg fakset over nye så det tok bare 2 dager ekstra. Må du ikke prøve å ta CDON sin side her unge mann! Endret 2. februar 2010 av Caliente Lenke til kommentar
frk_fryd Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er veldig fornøyd med CDON, men så handler jeg kun cder og filmer da. Og der har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Ingen av mine venner har hatt noen problemer med elektronikken heller, men så kjøper jeg jo bare det i butikk sjøl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå