Gå til innhold

Xp2000+ Tbred VS xp2500 Barton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.Dere snakker om klokking, Er faktisk blitt litt redd for å klokke nå. Jeg har hørt snakk om noe hastighet på pci og agp portene som kan bli for høye eller noe slikt. skjønner ikke dette helt.

 

Kan kanskje noen forklare meg hvordan jeg kan sjekke dette? (Hvor høye de er altså)

Lenke til kommentar

på ditt hovedkort har du vel ikke noe som låser agp eller pci-slots? det skal visstnok ikke så mye til for at de korta skal begynne å rote..

 

De kjører samme fsb som cpu'en din. Overklokker du cpu'en med fsb, overklokker du resten av pc'en med fsb..

 

Hva har du satt frekvensen og multiplier på? Hva er tempen? du svarte enda ikke på spørsmålet ditt.. hvis systemet ditt med 600 MHz overklokking er stabilt, hvorfor bry seg? :p

Lenke til kommentar

jeg må ha fått din post samtidig som jeg skrev min. Så jeg har ikke fått det med meg.

 

ja den var stabil på de klokkefrekvensene som står nedenfor, jeg har klokket ned nå pga nervøsitet angående hastighetene på slottene.

 

Kan ikke huske hva jeg hadde på de forskjellig frekvensene, jeg skrev det ned, men klarte selvsagt å miste lappen :oops:

 

Husker at tempen var litt under 50 grader i følge asus probe! (mens den var klokket)

Lenke til kommentar
jeg må ha fått din post samtidig som jeg skrev min. Så jeg har ikke fått det med meg.

 

ja den var stabil på de klokkefrekvensene som står nedenfor, jeg har klokket ned nå pga nervøsitet angående hastighetene på slottene.

 

Kan ikke huske hva jeg hadde på de forskjellig frekvensene, jeg skrev det ned, men klarte selvsagt å miste lappen :oops:  

 

Husker at tempen var litt under 50 grader i følge asus probe! (mens den var klokket)

Asus Probe viser som ofte mindre en det det er i virkeligheten pga den måler socketen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...