abene Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Avira er klar med en fersk rapport om hvilke selskaper som misbrukes i phishingforsøk. Les mer Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Avira er klar med en fersk rapport om hvilke selskaper som misbrukes i phishingforsøk. Les mer Ebay står to ganger, tipper det var PayPal som skal stå på toppen siden dette samsvarer med prosenten i artikkelen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Det er Paypal som topper listen med 61,89 prosent. Men det står jo at eBay er på første plass? Endret 2. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hørt om skriveleif? Har du hørt om å si ifra? Lenke til kommentar
lif Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er Paypal som topper listen med 61,89 prosent. Men det står jo at eBay er på første plass? Ebay eier Paypal... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er Paypal som topper listen med 61,89 prosent. Men det står jo at eBay er på første plass? Ebay eier Paypal... Og MS eier Ebay, og aksjonærene eier MS. Et phisingforsøk mot paypal kontoen din er rettet mot paypal, greit å oppgi denne prosenten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Overraskende med så stort mellomrom mellom 1. og 2. plass synes jeg. Er virkelig PayPal så stor? 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Overraskende med så stort mellomrom mellom 1. og 2. plass synes jeg. Er virkelig PayPal så stor? Nesten alle som bruker eBay og andre butikken bruker paypal, så ja, jeg går ut i fra det. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Overraskende med så stort mellomrom mellom 1. og 2. plass synes jeg. Er virkelig PayPal så stor? PayPal er nesten uvurderlig når det kommer til betaling på nettet. Bruker det for rapidshare, GoDaddy domeneregistrering, Curse Gaming, donasjoner til div organisasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå